Bosch EDC17
dla Deutz vehicles
Ostrzeżenie Aby skorzystać z tego protokołu należy wyjąć i otworzyć sterownik. Jest to ryzykowna operacja, którą należy wykonać z dużą ostrożnością, aby uniknąć nieodwracalnego uszkodzenia sterownika. W żadnym wypadku nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia powstałe podczas otwierania, podłączania, lutowaniem lub innymi krokami niezgodnymi z niniejszą instrukcją. |
Notka
Podczas zapisywania zmodyfikowanego pliku, przeliczenie sumy kontrolnej pliku może potrwać nawet kilka minut, w zależności od wydajności komputera.
Rekomendacje
- Wyjmij ECU z pojazdu;
- Otwórz ECU, uważając, aby nie uszkodzić części w środku;
- Ponownie podłącz ECU do pojazdu i uruchom silnik, aby upewnić się, że nadal działa i nie został uszkodzony podczas otwierania;
- Ponownie wyjmij ECU z pojazdu;
- Wybierz odpowiednią wtyczkę;
- Zawsze wykonaj kopię zapasową ECU przed odczytem i/lub zapisem.
Instrukcje
-
Podłącz ECU zgodnie z instrukcjami dostarczonymi dla każdego modelu sterownika (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia);
● Plug-in 227: EDC17 CV52 IROM TC1797 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)
Piny Boot można znaleźć po lewej stronie ECU.
Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.
♦ Połączenie bezpośrednie
Wymagane elementy:
- Infineon Tricore module 14P600BTLR
- Zasilacz 1400SWALIM
- Kabel 14P600KT02
- Drut lutowniczy
- Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu:
- Connect the Tricore module 14P600BTLR to the tool, the AC Adaptor 1400SWALIM and the cable 14P600KT02;
- Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 3,67 Czerwony +12V Pin 2 Czarny Masa Pin 85 Biały CAN-High Pin 86 Zielony CAN-Low Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
● Plug-in 436: EDC17 CV56 IROM TC1767 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)
Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU.
Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.
♦ Połączenie bezpośrednie
Wymagane elementy:
- Infineon Tricore module 14P600BTLR
- Zasilacz 1400SWALIM
- Kabel 14P600KT02
- Drut lutowniczy
- Przylutuj drut do dwóch pinów Boot pokazanych na rysunku;
- Przylutuj lub dotknij igłą CNF1 pin pokazanego na zdjęciu;
- Connect the Tricore module 14P600BTLR to the tool, the AC Adaptor 1400SWALIM and the cable 14P600KT02;
- Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 5,88 Czerwony +12V Pin 4 Czarny Masa Pin 54 Biały CAN-High Pin 76 Zielony CAN-Low Drut przylutowany do dwóch pinów Szary z krokodylkiem BOOT Przylutowany kabelek Niebieski z krokodylkiem CNF1
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
- Wybierz odpowiednią wtyczkę;
-
Make a backup copy or read and write the ECU (click here for further information).
♦ Backup (click here for further information)
To make a full backup containing all data of the memories on the ECU:
- Select Tool:
- Select Backup Read:
To rewrite the backup file, and so restore the ECU to its original conditions, select Backup Write from Tool menu.
♦ Read and Write (click here for further information)
Select Odczyt to read the file containing the maps for engine control.
Select Zapis to write the modified file.
`
Revision 2023-03-31 © Szymon Ławniczak | www.GeoningSystem.pl