Protokół numer 046



Ostrzeżenie

Aby skorzystać z tego protokołu należy wyjąć i otworzyć sterownik. Jest to ryzykowna operacja, którą należy wykonać z dużą ostrożnością, aby uniknąć nieodwracalnego uszkodzenia sterownika. W żadnym wypadku nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia powstałe podczas otwierania, podłączania, lutowaniem lub innymi krokami niezgodnymi z niniejszą instrukcją.

KORZYSTAJĄC Z NINIEJSZEGO PROTOKOŁU, POTWIERDZASZ PEŁNĄ I BEZWARUNKOWĄ AKCEPTACJĘ NINIEJSZEGO REGULAMINU, ZWALNIASZ NAS Z WSZELKIEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI I ZRZEKASZ SIĘ WSZELKICH PRAW DO DOCHODZENIA JAKIEGOKOLWIEK ODSZKODOWANIA.



Rekomendacje

  1. Wyjmij ECU z pojazdu;
  2. Otwórz ECU, uważając, aby nie uszkodzić części w środku;
  3. Ponownie podłącz ECU do pojazdu i uruchom silnik, aby upewnić się, że nadal działa i nie został uszkodzony podczas otwierania;
  4. Ponownie wyjmij ECU z pojazdu;
  5. Zawsze wykonaj kopię zapasową ECU przed odczytem i/lub zapisem.

Instrukcje

  1. Podłącz ECU (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia);

    Podkładki programujące znajdują się na spodzie ECU.



    Dostępne tryby połączenia Aby wyświetlić instrukcje, kliknij żądany tryb.

    ♦ Połączenie bezpośrednie through CANs

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu:




    2. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:


      Pin Kolor Opis
      Pin L4 Czerwony +12V
      Pin M1 Czarny Masa
      Pin A2 Biały CAN-High
      Pin A1 Zielony CAN-High
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT

    3. Usuń lutowany przewód przed ponownym montażem ECU w pojeździe.



    ♦ Połączenie bezpośrednie through K-Line

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu:




    2. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:


      Pin Kolor Opis
      Pin L4 Czerwony +12V
      Pin M1 Czarny Masa
      Pin B1 Zółty K-Line
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT

    3. Usuń lutowany przewód przed ponownym montażem ECU w pojeździe.



  2. Wykonaj odczyt lub programowanie (kliknij tutaj, aby wyświetlić instrukcje).

    ♦ Jak Czytać – Tworzyć kopie zapasowe – Zapisać (kliknij tutaj, aby wyświetlić instrukcje).

    Backup: Aby wykonać pełną kopię zapasową ECU, wybierz Kopia zapasowa w polu Odczyt i kliknij Odczyt.

    Odczyt: Usuń zaznaczenie opcji Kopia zapasowa, wybierz komponent, który chcesz przeczytać, a następnie kliknij Odczyt.
    Notka: Termin Mapy z boku komponentu wskazuje miejsce przechowywania map do sterowania silnikiem.

    Zapis: Usuń zaznaczenie opcji Przywróć, wybierz komponent, który chcesz zapisać, a następnie kliknij Zapisz.
    Notka: Termin Mapy z boku komponentu wskazuje miejsce przechowywania map do sterowania silnikiem.

    Restore: Aby przywrócić plik kopii zapasowej do ECU, wybierz Przywróć w polu Zapisywanie i kliknij Zapisz.


    Okno kopii zapasowej



`

Revision 2023-03-31 © Szymon Ławniczak | www.GeoningSystem.pl

Ostatni czas zmiany strony: 2023-03-31 05:18:34

Kontakt



E-mail: lawniczak.sz@gmail.com

Telefon: +48 667 089 498

WhatsApp: +48 667 089 498