Protokół numer 186



Ostrzeżenie

Aby skorzystać z tego protokołu należy wyjąć i otworzyć sterownik. Jest to ryzykowna operacja, którą należy wykonać z dużą ostrożnością, aby uniknąć nieodwracalnego uszkodzenia sterownika. W żadnym wypadku nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia powstałe podczas otwierania, podłączania, lutowaniem lub innymi krokami niezgodnymi z niniejszą instrukcją.

KORZYSTAJĄC Z NINIEJSZEGO PROTOKOŁU, POTWIERDZASZ PEŁNĄ I BEZWARUNKOWĄ AKCEPTACJĘ NINIEJSZEGO REGULAMINU, ZWALNIASZ NAS Z WSZELKIEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI I ZRZEKASZ SIĘ WSZELKICH PRAW DO DOCHODZENIA JAKIEGOKOLWIEK ODSZKODOWANIA.



Rekomendacje

  1. Wyjmij ECU z pojazdu;
  2. Otwórz ECU, uważając, aby nie uszkodzić części w środku;
  3. Ponownie podłącz ECU do pojazdu i uruchom silnik, aby upewnić się, że nadal działa i nie został uszkodzony podczas otwierania;
  4. Ponownie wyjmij ECU z pojazdu;
  5. Zawsze wykonaj kopię zapasową ECU przed odczytem i/lub zapisem.

Instrukcje

  1. Podłącz ECU zgodnie z instrukcjami dostarczonymi dla każdego modelu sterownika (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia);

    ● ECU Bosch ME7.5.20 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)



    The programming pads can be found on the bottom side of the back of the ECU.



    Dostępne tryby połączenia Aby wyświetlić instrukcje, kliknij żądany tryb.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;
    2. Przylutuj lub dotknij igłą pin CNF1 pokazanego na zdjęciu;




    3. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:


      Pin Kolor Opis
      Pin 4,15,27 Czerwony, Pomarańczowy +12V
      Pin 28 Czarny Masa
      Pin 29 Zółty K-Line
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT
      Przylutowany kabelek Niebieski z krokodylkiem CNF1

    4. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.



    ● ECU Bosch ME7.5.30 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)



    The programming pads can be found on the bottom side of the back of the ECU.



    Dostępne tryby połączenia Aby wyświetlić instrukcje, kliknij żądany tryb.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;
    2. Przylutuj lub dotknij igłą pin CNF1 pokazanego na zdjęciu;




    3. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:


      Pin Kolor Opis
      Pin 4,15,51 Czerwony, Pomarańczowy +12V
      Pin 2 Czarny Masa
      Pin 29 Zółty K-Line
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT
      Przylutowany kabelek Niebieski z krokodylkiem CNF1

    4. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.



  2. Wykonaj odczyt lub programowanie (kliknij tutaj, aby wyświetlić instrukcje).

    ♦ Jak Czytać – Tworzyć kopie zapasowe – Zapisać (kliknij tutaj, aby wyświetlić instrukcje).

    Backup: Aby wykonać pełną kopię zapasową ECU, wybierz Kopia zapasowa w polu Odczyt i kliknij Odczyt.

    Odczyt: Usuń zaznaczenie opcji Kopia zapasowa, wybierz komponent, który chcesz przeczytać, a następnie kliknij Odczyt.
    Notka: Termin Mapy z boku komponentu wskazuje miejsce przechowywania map do sterowania silnikiem.

    Zapis: Usuń zaznaczenie opcji Przywróć, wybierz komponent, który chcesz zapisać, a następnie kliknij Zapisz.
    Notka: Termin Mapy z boku komponentu wskazuje miejsce przechowywania map do sterowania silnikiem.

    Restore: Aby przywrócić plik kopii zapasowej do ECU, wybierz Przywróć w polu Zapisywanie i kliknij Zapisz.


    Okno kopii zapasowej



`

Revision 2023-03-31 © Szymon Ławniczak | www.GeoningSystem.pl

Ostatni czas zmiany strony: 2023-03-31 05:18:34

Kontakt



E-mail: lawniczak.sz@gmail.com

Telefon: +48 667 089 498

WhatsApp: +48 667 089 498