Protokół numer 353



Ostrzeżenie

Aby skorzystać z tego protokołu należy wyjąć i otworzyć sterownik. Jest to ryzykowna operacja, którą należy wykonać z dużą ostrożnością, aby uniknąć nieodwracalnego uszkodzenia sterownika. W żadnym wypadku nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia powstałe podczas otwierania, podłączania, lutowaniem lub innymi krokami niezgodnymi z niniejszą instrukcją.

KORZYSTAJĄC Z NINIEJSZEGO PROTOKOŁU, POTWIERDZASZ PEŁNĄ I BEZWARUNKOWĄ AKCEPTACJĘ NINIEJSZEGO REGULAMINU, ZWALNIASZ NAS Z WSZELKIEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI I ZRZEKASZ SIĘ WSZELKICH PRAW DO DOCHODZENIA JAKIEGOKOLWIEK ODSZKODOWANIA.



Rekomendacje

  1. Wyjmij ECU z pojazdu;
  2. Otwórz ECU, uważając, aby nie uszkodzić części w środku;
  3. Ponownie podłącz ECU do pojazdu i uruchom silnik, aby upewnić się, że nadal działa i nie został uszkodzony podczas otwierania;
  4. Ponownie wyjmij ECU z pojazdu;
  5. Zawsze wykonaj kopię zapasową ECU przed odczytem i/lub zapisem.

Instrukcje

  1. Podłącz ECU (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia);

    This ECU is supplied with two Microprocessors and two FLASH Memories. In the FLASH memory on the left there are ECU data and maps of the standard calibration of the engine. Looking at the ECU with the connector placed downward, we named the programming pins to the left L, while the ones to the right R, as pokazanego na zdjęciu.



    ● Connection to the Flash memory on the left (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu:




    2. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:


      Pin Kolor Opis
      Pin 3,22 Czerwony +12V
      Pin 2 Czarny Masa
      Pin 47 Zółty K-Line
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT

    3. Usuń lutowany przewód przed ponownym montażem ECU w pojeździe.



    ● Connection to the Flash memory on the right (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu:




    2. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:


      Pin Kolor Opis
      Pin 3,22 Czerwony +12V
      Pin 2 Czarny Masa
      Pin 77 Zółty K-Line
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT

    3. Usuń lutowany przewód przed ponownym montażem ECU w pojeździe.



  2. Wykonaj odczyt lub programowanie, using Family 353 for the Flash memory on the left, and Family 354 for the Flash memory on the right (kliknij tutaj, aby wyświetlić instrukcje).

    ♦ Jak Czytać – Tworzyć kopie zapasowe – Zapisać (kliknij tutaj, aby wyświetlić instrukcje).

    Backup: Aby wykonać pełną kopię zapasową ECU, wybierz Kopia zapasowa w polu Odczyt i kliknij Odczyt.

    Odczyt: Usuń zaznaczenie opcji Kopia zapasowa, wybierz komponent, który chcesz przeczytać, a następnie kliknij Odczyt.
    Notka: Termin Mapy z boku komponentu wskazuje miejsce przechowywania map do sterowania silnikiem.

    Zapis: Usuń zaznaczenie opcji Przywróć, wybierz komponent, który chcesz zapisać, a następnie kliknij Zapisz.
    Notka: Termin Mapy z boku komponentu wskazuje miejsce przechowywania map do sterowania silnikiem.

    Restore: Aby przywrócić plik kopii zapasowej do ECU, wybierz Przywróć w polu Zapisywanie i kliknij Zapisz.


    Okno kopii zapasowej



`

Revision 2023-03-31 © Szymon Ławniczak | www.GeoningSystem.pl

Ostatni czas zmiany strony: 2023-03-31 05:18:36

Kontakt



E-mail: lawniczak.sz@gmail.com

Telefon: +48 667 089 498

WhatsApp: +48 667 089 498