Protokół numer 652
Ostrzeżenie Aby skorzystać z tego protokołu należy wyjąć i otworzyć sterownik. Jest to ryzykowna operacja, którą należy wykonać z dużą ostrożnością, aby uniknąć nieodwracalnego uszkodzenia sterownika. W żadnym wypadku nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia powstałe podczas otwierania, podłączania, lutowaniem lub innymi krokami niezgodnymi z niniejszą instrukcją. |
Notka
Compatible ECUs |
---|
21175-0810 |
21175-0811 |
21175-0812 |
21175-0813 |
21175-0814 |
21175-0835 |
21175-0861 |
21175-0862 |
21175-0863 |
21175-0864 |
21175-0865 |
21175-0866 |
21175-0895 |
Instrukcje
- Wyjmij ECU z pojazdu;
- Podłączyć przewód 144300T107 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 6 Czerwony +12V Pin 38 Czarny Masa Pin 25 Zółty&Czarny RXD Pin 14 Szary&Zielony TXD Pin 26 Niebieski CNF1 -
Wykonaj odczyt lub programowanie (kliknij tutaj, aby wyświetlić instrukcje).
♦ Jak Czytać – Tworzyć kopie zapasowe – Zapisać (kliknij tutaj, aby wyświetlić instrukcje).
Backup: Aby wykonać pełną kopię zapasową ECU, wybierz Kopia zapasowa w polu Odczyt i kliknij Odczyt.
Odczyt: Usuń zaznaczenie opcji Kopia zapasowa, wybierz komponent, który chcesz przeczytać, a następnie kliknij Odczyt.
Notka: Termin Mapy z boku komponentu wskazuje miejsce przechowywania map do sterowania silnikiem.
Zapis: Usuń zaznaczenie opcji Przywróć, wybierz komponent, który chcesz zapisać, a następnie kliknij Zapisz.
Notka: Termin Mapy z boku komponentu wskazuje miejsce przechowywania map do sterowania silnikiem.
Restore: Aby przywrócić plik kopii zapasowej do ECU, wybierz Przywróć w polu Zapisywanie i kliknij Zapisz.
Okno kopii zapasowej


`
Revision 2023-03-31 © Szymon Ławniczak | www.GeoningSystem.pl