Protokół numer 687
Ostrzeżenie Aby skorzystać z tego protokołu należy wyjąć i otworzyć sterownik. Jest to ryzykowna operacja, którą należy wykonać z dużą ostrożnością, aby uniknąć nieodwracalnego uszkodzenia sterownika. W żadnym wypadku nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia powstałe podczas otwierania, podłączania, lutowaniem lub innymi krokami niezgodnymi z niniejszą instrukcją. |
Notka
Compatible ECUs |
---|
21175-0272 |
21175-0274 |
21175-0277 |
21175-0319 |
21175-0321 |
21175-0789 |
21175-0791 |
21175-0806 |
21175-0833 |
21175-0835 |
Instrukcje
- Wyjmij ECU z pojazdu;
- Podłączyć przewód 144300T107 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 6,8 Czerwony +12V Pin 33 Czarny Masa Pin 49 Zółty&Czarny RXD Pin 15 Szary&Zielony TXD Pin 13 Niebieski CNF1 -
Wykonaj odczyt lub programowanie (kliknij tutaj, aby wyświetlić instrukcje).
♦ Jak Czytać – Tworzyć kopie zapasowe – Zapisać (kliknij tutaj, aby wyświetlić instrukcje).
Backup: Aby wykonać pełną kopię zapasową ECU, wybierz Kopia zapasowa w polu Odczyt i kliknij Odczyt.
Odczyt: Usuń zaznaczenie opcji Kopia zapasowa, wybierz komponent, który chcesz przeczytać, a następnie kliknij Odczyt.
Notka: Termin Mapy z boku komponentu wskazuje miejsce przechowywania map do sterowania silnikiem.
Zapis: Usuń zaznaczenie opcji Przywróć, wybierz komponent, który chcesz zapisać, a następnie kliknij Zapisz.
Notka: Termin Mapy z boku komponentu wskazuje miejsce przechowywania map do sterowania silnikiem.
Restore: Aby przywrócić plik kopii zapasowej do ECU, wybierz Przywróć w polu Zapisywanie i kliknij Zapisz.
Okno kopii zapasowej


`
Revision 2023-03-31 © Szymon Ławniczak | www.GeoningSystem.pl