Protokół numer 821



Ostrzeżenie

Aby skorzystać z tego protokołu należy wyjąć i otworzyć sterownik. Jest to ryzykowna operacja, którą należy wykonać z dużą ostrożnością, aby uniknąć nieodwracalnego uszkodzenia sterownika. W żadnym wypadku nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia powstałe podczas otwierania, podłączania, lutowaniem lub innymi krokami niezgodnymi z niniejszą instrukcją.

KORZYSTAJĄC Z NINIEJSZEGO PROTOKOŁU, POTWIERDZASZ PEŁNĄ I BEZWARUNKOWĄ AKCEPTACJĘ NINIEJSZEGO REGULAMINU, ZWALNIASZ NAS Z WSZELKIEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI I ZRZEKASZ SIĘ WSZELKICH PRAW DO DOCHODZENIA JAKIEGOKOLWIEK ODSZKODOWANIA.



Rekomendacje

  1. Wyjmij ECU z pojazdu;
  2. Otwórz ECU, uważając, aby nie uszkodzić części w środku;
  3. Ponownie podłącz ECU do pojazdu i uruchom silnik, aby upewnić się, że nadal działa i nie został uszkodzony podczas otwierania;
  4. Ponownie wyjmij ECU z pojazdu;
  5. Zawsze wykonaj kopię zapasową ECU przed odczytem i/lub zapisem.

Instrukcje

  1. Podłącz ECU (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia);


    Podkładki programujące znajdują się po lewej stronie ECU.



    Dostępne tryby połączenia Aby wyświetlić instrukcje, kliknij żądany tryb.

    ♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego

    Wymagane elementy:

    • Kabel 14P600KT02
    • Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
    • Zasilacz 1400SWALIM
    • Adapter 14AM00T15M
    • Taśmowy przewód 144300T102

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:


      Kolor Opis
      Czerwony +12V
      Czarny Masa

    4. Ustaw adapter 14AM00T15M w ramie i opuść go na ECU, zaczynając od Pin 1 zaznaczonego na rysunku;
    5. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin ENA pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    6. Ease the wire of the probe 14P800ABD3 into the ENA connector of the adapter.
    7. Podłącz przewód taśmowy 144300T102 do adaptera i narzędzia.

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej

    Wymagane elementy:

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:


      Kolor Opis
      Czerwony +12V
      Czarny Masa

    3. Ustaw adapter 14AM00T15M w ramie i opuść go na ECU, zaczynając od Pin 1 zaznaczonego na rysunku;
    4. Przylutuj lub dotknij igłą pin ENA pokazanego na zdjęciu and ease it into the ENA connector of the adapter;




    5. Podłącz przewód taśmowy 144300T102 do adaptera i narzędzia;
    6. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Bezpośrednie połączenie za pomocą adaptera

    Wymagane elementy:

    1. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Kolor Opis
      Czerwony +12V
      Czarny Masa

    2. Przylutuj listwę pinową do podkładek programujących. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:the pads;
    3. Ustaw adapter 14AS00T08S na główce pinów. Dopasuj pin 1 adaptera do pinu 1 zaznaczonego na rysunku;
    4. Solder the wire of the adapter 14AS00T08S to pin ENA pokazanego na zdjęciu and ease it into the connector of the adapter:




    5. Podłącz przewód taśmowy 144300T102 do adaptera i narzędzia;
    6. Usuń przylutowaną nastawkę pinów przed ponownym zainstalowaniem ECU w pojeździe.

    ♦ Połączenie za pomocą tęczowego kabla taśmowego

    Wymagane elementy:

    1. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:


      Kolor Opis
      Czerwony +12V
      Czarny Masa

    2. Solder a bridge on the two pads pokazanego na zdjęciu:



    3. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    4. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Zielony
      16 Niebieski
      17 Fioletowy
      18 Szary
      19 Biały
      20 Czarny
      21 Brązowy
      22 Czerwony
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Zielony
      26 Nieużywany


    5. Usuń lutowane przewody i mostek przed ponownym zainstalowaniem ECU w pojeździe.
  2. Wykonaj odczyt lub programowanie (kliknij tutaj, aby wyświetlić instrukcje).

    ♦ Jak Czytać – Tworzyć kopie zapasowe – Zapisać (kliknij tutaj, aby wyświetlić instrukcje).

    Backup: Aby wykonać pełną kopię zapasową ECU, wybierz Kopia zapasowa w polu Odczyt i kliknij Odczyt.

    Odczyt: Usuń zaznaczenie opcji Kopia zapasowa, wybierz komponent, który chcesz przeczytać, a następnie kliknij Odczyt.
    Notka: Termin Mapy z boku komponentu wskazuje miejsce przechowywania map do sterowania silnikiem.

    Zapis: Usuń zaznaczenie opcji Przywróć, wybierz komponent, który chcesz zapisać, a następnie kliknij Zapisz.
    Notka: Termin Mapy z boku komponentu wskazuje miejsce przechowywania map do sterowania silnikiem.

    Restore: Aby przywrócić plik kopii zapasowej do ECU, wybierz Przywróć w polu Zapisywanie i kliknij Zapisz.


    Okno kopii zapasowej



`

Revision 2023-03-31 © Szymon Ławniczak | www.GeoningSystem.pl

Ostatni czas zmiany strony: 2023-03-31 05:18:40

Kontakt



E-mail: lawniczak.sz@gmail.com

Telefon: +48 667 089 498

WhatsApp: +48 667 089 498