Protokół numer 822



Ostrzeżenie

Aby skorzystać z tego protokołu należy wyjąć i otworzyć sterownik. Jest to ryzykowna operacja, którą należy wykonać z dużą ostrożnością, aby uniknąć nieodwracalnego uszkodzenia sterownika. W żadnym wypadku nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia powstałe podczas otwierania, podłączania, lutowaniem lub innymi krokami niezgodnymi z niniejszą instrukcją.

KORZYSTAJĄC Z NINIEJSZEGO PROTOKOŁU, POTWIERDZASZ PEŁNĄ I BEZWARUNKOWĄ AKCEPTACJĘ NINIEJSZEGO REGULAMINU, ZWALNIASZ NAS Z WSZELKIEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI I ZRZEKASZ SIĘ WSZELKICH PRAW DO DOCHODZENIA JAKIEGOKOLWIEK ODSZKODOWANIA.



Rekomendacje

  1. Wyjmij ECU z pojazdu;
  2. Otwórz ECU, uważając, aby nie uszkodzić części w środku;
  3. Ponownie podłącz ECU do pojazdu i uruchom silnik, aby upewnić się, że nadal działa i nie został uszkodzony podczas otwierania;
  4. Ponownie wyjmij ECU z pojazdu;
  5. Zawsze wykonaj kopię zapasową ECU przed odczytem i/lub zapisem.

Instrukcje

  1. Podłącz ECU (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia);




    Dostępne tryby połączeniaKliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    Odczyt za pomocą tęczowego kabla taśmowego

    To access the programming pads you have to cut the ECU plastic cover and remove the silicone, as pokazanego na zdjęciu.

    Remove the silicone with great caution to avoid damaging the ECU. It is advisable to reconnect the ECU to the vehicle and start the engine, in order to make sure that it is still working and has not been damaged in the opening.



    Wymagane elementy:

    1. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Kolor Opis
      Czerwony +12V
      Czarny Masa

    2. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia: the pads:




    3. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Szary
      19 Biały
      20 Czarny
      21 Brązowy
      22 Czerwony
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Zielony
      26 Nieużywany


    Writing using the ribbon cable

    Wymagane elementy:

    1. Podłączyć przewód 144300T107 to the ECU connector according to the pinout below:



      Kolor Opis
      Czerwony +12V
      Czarny Masa
      Zółty&Czarny RXD
      Szary&Zielony TXD
      Niebieski CNF1



  2. Wykonaj odczyt lub programowanie (kliknij tutaj, aby wyświetlić instrukcje).

    ♦ Jak Czytać – Tworzyć kopie zapasowe – Zapisać (click here for further instructions).

    Backup: To make a full backup of the ECU, select Backup in the Reading box and click on Read.

    Odczyt: Remove the check mark at the Backup option, select the component you want to read and then click on Read.
    Notka: Termin Mapy z boku komponentu wskazuje miejsce przechowywania map do sterowania silnikiem.

    Zapis: Usuń zaznaczenie opcji Przywróć, wybierz komponent, który chcesz zapisać, a następnie kliknij Zapisz.
    Notka: Termin Mapy z boku komponentu wskazuje miejsce przechowywania map do sterowania silnikiem.

    Restore: Aby przywrócić plik kopii zapasowej do ECU, wybierz Przywróć w polu Zapisywanie i kliknij Zapisz.


    Okno kopii zapasowej of a Master tool



`

Revision 2023-03-31 © Szymon Ławniczak | www.GeoningSystem.pl

Ostatni czas zmiany strony: 2023-03-31 05:18:40

Kontakt



E-mail: lawniczak.sz@gmail.com

Telefon: +48 667 089 498

WhatsApp: +48 667 089 498