Bosch EDC17 (BMW Fxx)



Ostrzeżenie

Aby skorzystać z tego protokołu należy wyjąć i otworzyć sterownik. Jest to ryzykowna operacja, którą należy wykonać z dużą ostrożnością, aby uniknąć nieodwracalnego uszkodzenia sterownika. W żadnym wypadku nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia powstałe podczas otwierania, podłączania, lutowaniem lub innymi krokami niezgodnymi z niniejszą instrukcją.

KORZYSTAJĄC Z NINIEJSZEGO PROTOKOŁU, POTWIERDZASZ PEŁNĄ I BEZWARUNKOWĄ AKCEPTACJĘ NINIEJSZEGO REGULAMINU, ZWALNIASZ NAS Z WSZELKIEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI I ZRZEKASZ SIĘ WSZELKICH PRAW DO DOCHODZENIA JAKIEGOKOLWIEK ODSZKODOWANIA.



Notka

Podczas zapisywania zmodyfikowanego pliku, przeliczenie sumy kontrolnej pliku może potrwać nawet kilka minut, w zależności od wydajności komputera.



Rekomendacje

  1. Wyjmij ECU z pojazdu;
  2. Otwórz ECU, uważając, aby nie uszkodzić części w środku;
  3. Ponownie podłącz ECU do pojazdu i uruchom silnik, aby upewnić się, że nadal działa i nie został uszkodzony podczas otwierania;
  4. Ponownie wyjmij ECU z pojazdu;
  5. Wybierz odpowiednią wtyczkę;
  6. Zawsze wykonaj kopię zapasową ECU przed odczytem i/lub zapisem.

Instrukcje

  1. Podłącz ECU zgodnie z instrukcjami dostarczonymi dla każdego modelu sterownika (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia);

    ● Plug-in 666: EDC17 C41 IROM TC1797 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)

    The pins Boot can be found on the right side of the back of the ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
    Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).

    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie za pomocą ramki pozycjonującej, górnego pokładu oświetleniowego i przewodu GPT

    Wymagane elementy:

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    5. Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    6. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    7. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 19 Zółty GPT1
      Pin 22 Pomarańczowy GPT2

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej and GPT cable

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:






    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 19 Zółty GPT1
      Pin 22 Pomarańczowy GPT2

    6. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;




    2. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 19 Zółty GPT1
      Pin 22 Pomarańczowy GPT2

    6. Usuń mostek przed ponowym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Bezpośrednie połączenie za pomocą kabla GPT

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;




    2. Połącz kable 14P600KT02 i 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:




      Kabel 14P600KT06

      Pin Kolor Opis
      Pin 19 Zółty GPT1
      Pin 22 Pomarańczowy GPT2

      Kabel 14P600KT02

      Pin Kolor Opis
      Pin 8,13 Czerwony +12V
      Pin 3 Czarny Masa
      Pin 20 Biały CAN-High
      Pin 19 Zielony CAN-Low
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT





    3. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego

    Wymagane elementy:

    • Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
    • Zasilacz 1400SWALIM
    • Adapter 14P600KT04
    • Taśmowy kabel 14P600KT03
    • 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    5. Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    6. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    7. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    8. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    9. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:






    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    6. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    7. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;




    2. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    6. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    7. Remove the soldered wires and the bridge before re-installing the ECU on the vehicle.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;




    2. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 8,13 Czerwony +12V
      Pin 3 Czarny Masa
      Pin 20 Biały CAN-High
      Pin 19 Zielony CAN-Low
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT

    3. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    4. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    5. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ● Plug-in 667: EDC17 CP45 IROM TC1797(klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)

    6 cylinders

    4 cylinders

    Piny Boot można znaleźć po prawej stronie z tyłu ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
    Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).

    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie za pomocą ramki pozycjonującej, górnego pokładu oświetleniowego i przewodu GPT

    Wymagane elementy:

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    5. Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    6. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    7. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 19 Zółty GPT1
      Pin 22 Pomarańczowy GPT2

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej and GPT cable

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:






    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 19 Zółty GPT1
      Pin 22 Pomarańczowy GPT2

    6. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;




    2. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 19 Zółty GPT1
      Pin 22 Pomarańczowy GPT2

    6. Usuń mostek przed ponowym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Bezpośrednie połączenie za pomocą kabla GPT

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;




    2. Połącz kable 14P600KT02 i 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:




      Kabel 14P600KT06

      Pin Kolor Opis
      Pin 19 Zółty GPT1
      Pin 22 Pomarańczowy GPT2

      Kabel 14P600KT02

      Pin Kolor Opis
      Pin 8,13 Czerwony +12V
      Pin 3 Czarny Masa
      Pin 20 Biały CAN-High
      Pin 19 Zielony CAN-Low
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT





    3. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego

    Wymagane elementy:

    • Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
    • Zasilacz 1400SWALIM
    • Adapter 14P600KT04
    • Taśmowy kabel 14P600KT03
    • 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    5. Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    6. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    7. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    8. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    9. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:






    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    6. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    7. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;




    2. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    6. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    7. Remove the soldered wires and the bridge before re-installing the ECU on the vehicle.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;




    2. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 8,13 Czerwony +12V
      Pin 3 Czarny Masa
      Pin 20 Biały CAN-High
      Pin 19 Zielony CAN-Low
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT

    3. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    4. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    5. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ● Plug-in 668: EDC17 C50 IROM TC1797 Hardware 1 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)

    Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
    Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).

    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie za pomocą ramki pozycjonującej, górnego pokładu oświetleniowego i przewodu GPT

    Wymagane elementy:

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    5. Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    6. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    7. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 92 Zółty GPT1
      Pin 89 Pomarańczowy GPT2

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej and GPT cable

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:






    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 92 Zółty GPT1
      Pin 89 Pomarańczowy GPT2

    6. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;




    2. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 92 Zółty GPT1
      Pin 89 Pomarańczowy GPT2

    6. Usuń mostek przed ponowym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Bezpośrednie połączenie za pomocą kabla GPT

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;




    2. Połącz kable 14P600KT02 i 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:




      Kabel 14P600KT06

      Pin Kolor Opis
      Pin 92 Zółty GPT1
      Pin 89 Pomarańczowy GPT2

      Kabel 14P600KT02

      Pin Kolor Opis
      Pin 1,18 Czerwony +12V
      Pin 2 Czarny Masa
      Pin 56 Biały CAN-High
      Pin 55 Zielony CAN-Low
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT





    3. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego

    Wymagane elementy:

    • Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
    • Zasilacz 1400SWALIM
    • Adapter 14P600KT04
    • Taśmowy kabel 14P600KT03
    • 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    5. Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    6. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    7. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    8. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    9. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:






    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    6. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    7. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;




    2. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    6. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    7. Remove the soldered wires and the bridge before re-installing the ECU on the vehicle.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;




    2. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 1,18 Czerwony +12V
      Pin 2 Czarny Masa
      Pin 56 Biały CAN-High
      Pin 55 Zielony CAN-Low
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT

    3. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    4. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    5. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ● Plug-in 668: EDC17 C50 IROM TC1797 Hardware 2 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)

    Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
    Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).

    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie za pomocą ramki pozycjonującej, górnego pokładu oświetleniowego i przewodu GPT

    Wymagane elementy:

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    5. Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    6. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    7. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 92 Zółty GPT1
      Pin 89 Pomarańczowy GPT2

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej and GPT cable

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:






    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 92 Zółty GPT1
      Pin 89 Pomarańczowy GPT2

    6. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;




    2. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 92 Zółty GPT1
      Pin 89 Pomarańczowy GPT2

    6. Usuń mostek przed ponowym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Bezpośrednie połączenie za pomocą kabla GPT

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;




    2. Połącz kable 14P600KT02 i 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:




      Kabel 14P600KT06

      Pin Kolor Opis
      Pin 92 Zółty GPT1
      Pin 89 Pomarańczowy GPT2

      Kabel 14P600KT02

      Pin Kolor Opis
      Pin 1,18 Czerwony +12V
      Pin 2 Czarny Masa
      Pin 56 Biały CAN-High
      Pin 55 Zielony CAN-Low
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT





    3. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego

    Wymagane elementy:

    • Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
    • Zasilacz 1400SWALIM
    • Adapter 14P600KT04
    • Taśmowy kabel 14P600KT03
    • 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    5. Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    6. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    7. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    8. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    9. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:






    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    6. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    7. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;




    2. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    6. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    7. Remove the soldered wires and the bridge before re-installing the ECU on the vehicle.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;




    2. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 1,18 Czerwony +12V
      Pin 2 Czarny Masa
      Pin 56 Biały CAN-High
      Pin 55 Zielony CAN-Low
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT

    3. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    4. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    5. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ● Plug-in 668: EDC17 C50 IROM TC1797 Hardware 3 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)



    Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
    Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).

    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie za pomocą ramki pozycjonującej, górnego pokładu oświetleniowego i przewodu GPT

    Wymagane elementy:

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    5. Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    6. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    7. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 92 Zółty GPT1
      Pin 89 Pomarańczowy GPT2

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej and GPT cable

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:






    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 92 Zółty GPT1
      Pin 89 Pomarańczowy GPT2

    6. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;




    2. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 92 Zółty GPT1
      Pin 89 Pomarańczowy GPT2

    6. Usuń mostek przed ponowym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Bezpośrednie połączenie za pomocą kabla GPT

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;




    2. Połącz kable 14P600KT02 i 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:




      Kabel 14P600KT06

      Pin Kolor Opis
      Pin 92 Zółty GPT1
      Pin 89 Pomarańczowy GPT2

      Kabel 14P600KT02

      Pin Kolor Opis
      Pin 1,18 Czerwony +12V
      Pin 2 Czarny Masa
      Pin 56 Biały CAN-High
      Pin 55 Zielony CAN-Low
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT





    3. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego

    Wymagane elementy:

    • Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
    • Zasilacz 1400SWALIM
    • Adapter 14P600KT04
    • Taśmowy kabel 14P600KT03
    • 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    5. Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    6. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    7. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    8. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    9. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:






    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    6. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    7. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;




    2. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    6. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    7. Remove the soldered wires and the bridge before re-installing the ECU on the vehicle.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;




    2. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 1,18 Czerwony +12V
      Pin 2 Czarny Masa
      Pin 56 Biały CAN-High
      Pin 55 Zielony CAN-Low
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT

    3. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    4. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    5. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ● Plug-in 670: EDC17 C56 IROM TC1797 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)

    Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
    Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).

    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie za pomocą ramki pozycjonującej, górnego pokładu oświetleniowego i przewodu GPT

    Wymagane elementy:

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    5. Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    6. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    7. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 92 Zółty GPT1
      Pin 89 Pomarańczowy GPT2

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej and GPT cable

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:






    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 92 Zółty GPT1
      Pin 89 Pomarańczowy GPT2

    6. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;




    2. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 92 Zółty GPT1
      Pin 89 Pomarańczowy GPT2

    6. Usuń mostek przed ponowym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Bezpośrednie połączenie za pomocą kabla GPT

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;




    2. Połącz kable 14P600KT02 i 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:




      Kabel 14P600KT06

      Pin Kolor Opis
      Pin 92 Zółty GPT1
      Pin 89 Pomarańczowy GPT2

      Kabel 14P600KT02

      Pin Kolor Opis
      Pin 1,18 Czerwony +12V
      Pin 2 Czarny Masa
      Pin 56 Biały CAN-High
      Pin 55 Zielony CAN-Low
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT





    3. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego

    Wymagane elementy:

    • Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
    • Zasilacz 1400SWALIM
    • Adapter 14P600KT04
    • Taśmowy kabel 14P600KT03
    • 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    5. Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    6. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    7. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    8. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    9. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:






    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    6. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    7. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;




    2. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    6. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    7. Remove the soldered wires and the bridge before re-installing the ECU on the vehicle.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;




    2. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 1,18 Czerwony +12V
      Pin 2 Czarny Masa
      Pin 56 Biały CAN-High
      Pin 55 Zielony CAN-Low
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT

    3. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    4. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    5. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ● Plug-in 671: EDC17 CP49 IROM TC1797 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)

    Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
    Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).

    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego

    Wymagane elementy:

    • Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
    • Zasilacz 1400SWALIM
    • Adapter 14P600KT04
    • Taśmowy kabel 14P600KT03
    • 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    5. Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    6. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    7. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    8. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    9. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:






    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    6. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    7. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;




    2. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    6. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    7. Remove the soldered wires and the bridge before re-installing the ECU on the vehicle.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;




    2. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 1,18 Czerwony +12V
      Pin 2 Czarny Masa
      Pin 56 Biały CAN-High
      Pin 55 Zielony CAN-Low
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT

    3. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    4. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    5. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.


  2. Wybierz odpowiednią wtyczkę;
  3. Wykonaj odczyt lub programowanie (kliknij tutaj, aby wyświetlić instrukcje).

    ♦ Jak Czytać – Tworzyć kopie zapasowe – Zapisać (kliknij tutaj, aby wyświetlić instrukcje).

    Backup: Aby wykonać pełną kopię zapasową ECU, wybierz Kopia zapasowa w polu Odczyt i kliknij Odczyt.

    Odczyt: Usuń zaznaczenie opcji Kopia zapasowa, wybierz komponent, który chcesz przeczytać, a następnie kliknij Odczyt.
    Notka: Termin Mapy z boku komponentu wskazuje miejsce przechowywania map do sterowania silnikiem.

    Zapis: Usuń zaznaczenie opcji Przywróć, wybierz komponent, który chcesz zapisać, a następnie kliknij Zapisz.
    Notka: Termin Mapy z boku komponentu wskazuje miejsce przechowywania map do sterowania silnikiem.

    Restore: Aby przywrócić plik kopii zapasowej do ECU, wybierz Przywróć w polu Zapisywanie i kliknij Zapisz.


    Okno kopii zapasowej



`

Revision 2023-03-31 © Szymon Ławniczak | www.GeoningSystem.pl

Ostatni czas zmiany strony: 2023-03-31 05:18:41

Kontakt



E-mail: lawniczak.sz@gmail.com

Telefon: +48 667 089 498

WhatsApp: +48 667 089 498