Bosch EDC17 (BMW Fxx)
Ostrzeżenie Aby skorzystać z tego protokołu należy wyjąć i otworzyć sterownik. Jest to ryzykowna operacja, którą należy wykonać z dużą ostrożnością, aby uniknąć nieodwracalnego uszkodzenia sterownika. W żadnym wypadku nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia powstałe podczas otwierania, podłączania, lutowaniem lub innymi krokami niezgodnymi z niniejszą instrukcją. |
Notka
Podczas zapisywania zmodyfikowanego pliku, przeliczenie sumy kontrolnej pliku może potrwać nawet kilka minut, w zależności od wydajności komputera.
Rekomendacje
- Wyjmij ECU z pojazdu;
- Otwórz ECU, uważając, aby nie uszkodzić części w środku;
- Ponownie podłącz ECU do pojazdu i uruchom silnik, aby upewnić się, że nadal działa i nie został uszkodzony podczas otwierania;
- Ponownie wyjmij ECU z pojazdu;
- Wybierz odpowiednią wtyczkę;
- Zawsze wykonaj kopię zapasową ECU przed odczytem i/lub zapisem.
Instrukcje
-
Podłącz ECU zgodnie z instrukcjami dostarczonymi dla każdego modelu sterownika (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia);
● Plug-in 666: EDC17 C41 IROM TC1797 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)
The pins Boot can be found on the right side of the back of the ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.
♦ Połączenie za pomocą ramki pozycjonującej, górnego pokładu oświetleniowego i przewodu GPT
Wymagane elementy:
- Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
- Zasilacz 1400SWALIM
- Adapter 14P600KT04
- Taśmowy kabel 14P600KT03
- Kabel GPT - MED 14P600KT06
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
- Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3. - Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 19 Zółty GPT1 Pin 22 Pomarańczowy GPT2
♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej and GPT cable
Wymagane elementy:
- Rama pozycjonująca 14P800ADBO
- Adapter 14P600KT04
- Taśmowy kabel 14P600KT03
- Kabel GPT - MED 14P600KT06
- Drut lutowniczy
» Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
- Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 19 Zółty GPT1 Pin 22 Pomarańczowy GPT2
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
» Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)
- Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 19 Zółty GPT1 Pin 22 Pomarańczowy GPT2
- Usuń mostek przed ponowym montażem ECU w pojeździe.
♦ Bezpośrednie połączenie za pomocą kabla GPT
Wymagane elementy:
- Kabel 14P600KT02
- Kabel GPT - MED 14P600KT06
- Drut lutowniczy
- Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;
- Połącz kable 14P600KT02 i 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Kabel 14P600KT06
Pin Kolor Opis Pin 19 Zółty GPT1 Pin 22 Pomarańczowy GPT2 Kabel 14P600KT02
Pin Kolor Opis Pin 8,13 Czerwony +12V Pin 3 Czarny Masa Pin 20 Biały CAN-High Pin 19 Zielony CAN-Low Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT - Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego
Wymagane elementy:
- Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
- Zasilacz 1400SWALIM
- Adapter 14P600KT04
- Taśmowy kabel 14P600KT03
- 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
- Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3. - Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
Pin Kolor 11 Nieużywany 12 Nieużywany 13 Nieużywany 14 Nieużywany 15 Nieużywany 16 Nieużywany 17 Nieużywany 18 Nieużywany 19 Nieużywany 20 Nieużywany 21 Nieużywany 22 Nieużywany 23 Pomarańczowy 24 Zółty 25 Nieużywany 26 Nieużywany
♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej
Wymagane elementy:
- Rama pozycjonująca 14P800ADBO
- Adapter 14P600KT04
- Taśmowy kabel 14P600KT03
- 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105
- Drut lutowniczy
» Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
- Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
Pin Kolor 11 Nieużywany 12 Nieużywany 13 Nieużywany 14 Nieużywany 15 Nieużywany 16 Nieużywany 17 Nieużywany 18 Nieużywany 19 Nieużywany 20 Nieużywany 21 Nieużywany 22 Nieużywany 23 Pomarańczowy 24 Zółty 25 Nieużywany 26 Nieużywany
» Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)
- Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:
- Remove the soldered wires and the bridge before re-installing the ECU on the vehicle.
Pin Kolor 11 Nieużywany 12 Nieużywany 13 Nieużywany 14 Nieużywany 15 Nieużywany 16 Nieużywany 17 Nieużywany 18 Nieużywany 19 Nieużywany 20 Nieużywany 21 Nieużywany 22 Nieużywany 23 Pomarańczowy 24 Zółty 25 Nieużywany 26 Nieużywany
♦ Połączenie bezpośrednie
Wymagane elementy:
- Kabel 14P600KT02
- 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105
- Drut lutowniczy
- Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;
- Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 8,13 Czerwony +12V Pin 3 Czarny Masa Pin 20 Biały CAN-High Pin 19 Zielony CAN-Low Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT
- Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
Pin Kolor 11 Nieużywany 12 Nieużywany 13 Nieużywany 14 Nieużywany 15 Nieużywany 16 Nieużywany 17 Nieużywany 18 Nieużywany 19 Nieużywany 20 Nieużywany 21 Nieużywany 22 Nieużywany 23 Pomarańczowy 24 Zółty 25 Nieużywany 26 Nieużywany
● Plug-in 667: EDC17 CP45 IROM TC1797(klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)
6 cylinders
4 cylindersPiny Boot można znaleźć po prawej stronie z tyłu ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.
♦ Połączenie za pomocą ramki pozycjonującej, górnego pokładu oświetleniowego i przewodu GPT
Wymagane elementy:
- Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
- Zasilacz 1400SWALIM
- Adapter 14P600KT04
- Taśmowy kabel 14P600KT03
- Kabel GPT - MED 14P600KT06
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
- Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3. - Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 19 Zółty GPT1 Pin 22 Pomarańczowy GPT2
♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej and GPT cable
Wymagane elementy:
- Rama pozycjonująca 14P800ADBO
- Adapter 14P600KT04
- Taśmowy kabel 14P600KT03
- Kabel GPT - MED 14P600KT06
- Drut lutowniczy
» Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
- Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 19 Zółty GPT1 Pin 22 Pomarańczowy GPT2
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
» Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)
- Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 19 Zółty GPT1 Pin 22 Pomarańczowy GPT2
- Usuń mostek przed ponowym montażem ECU w pojeździe.
♦ Bezpośrednie połączenie za pomocą kabla GPT
Wymagane elementy:
- Kabel 14P600KT02
- Kabel GPT - MED 14P600KT06
- Drut lutowniczy
- Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;
- Połącz kable 14P600KT02 i 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Kabel 14P600KT06
Pin Kolor Opis Pin 19 Zółty GPT1 Pin 22 Pomarańczowy GPT2 Kabel 14P600KT02
Pin Kolor Opis Pin 8,13 Czerwony +12V Pin 3 Czarny Masa Pin 20 Biały CAN-High Pin 19 Zielony CAN-Low Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT - Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego
Wymagane elementy:
- Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
- Zasilacz 1400SWALIM
- Adapter 14P600KT04
- Taśmowy kabel 14P600KT03
- 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
- Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3. - Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
Pin Kolor 11 Nieużywany 12 Nieużywany 13 Nieużywany 14 Nieużywany 15 Nieużywany 16 Nieużywany 17 Nieużywany 18 Nieużywany 19 Nieużywany 20 Nieużywany 21 Nieużywany 22 Nieużywany 23 Pomarańczowy 24 Zółty 25 Nieużywany 26 Nieużywany
♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej
Wymagane elementy:
- Rama pozycjonująca 14P800ADBO
- Adapter 14P600KT04
- Taśmowy kabel 14P600KT03
- 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105
- Drut lutowniczy
» Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
- Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
Pin Kolor 11 Nieużywany 12 Nieużywany 13 Nieużywany 14 Nieużywany 15 Nieużywany 16 Nieużywany 17 Nieużywany 18 Nieużywany 19 Nieużywany 20 Nieużywany 21 Nieużywany 22 Nieużywany 23 Pomarańczowy 24 Zółty 25 Nieużywany 26 Nieużywany
» Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)
- Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:
- Remove the soldered wires and the bridge before re-installing the ECU on the vehicle.
Pin Kolor 11 Nieużywany 12 Nieużywany 13 Nieużywany 14 Nieużywany 15 Nieużywany 16 Nieużywany 17 Nieużywany 18 Nieużywany 19 Nieużywany 20 Nieużywany 21 Nieużywany 22 Nieużywany 23 Pomarańczowy 24 Zółty 25 Nieużywany 26 Nieużywany
♦ Połączenie bezpośrednie
Wymagane elementy:
- Kabel 14P600KT02
- 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105
- Drut lutowniczy
- Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;
- Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 8,13 Czerwony +12V Pin 3 Czarny Masa Pin 20 Biały CAN-High Pin 19 Zielony CAN-Low Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT
- Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
Pin Kolor 11 Nieużywany 12 Nieużywany 13 Nieużywany 14 Nieużywany 15 Nieużywany 16 Nieużywany 17 Nieużywany 18 Nieużywany 19 Nieużywany 20 Nieużywany 21 Nieużywany 22 Nieużywany 23 Pomarańczowy 24 Zółty 25 Nieużywany 26 Nieużywany
● Plug-in 668: EDC17 C50 IROM TC1797 Hardware 1 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)
Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.
♦ Połączenie za pomocą ramki pozycjonującej, górnego pokładu oświetleniowego i przewodu GPT
Wymagane elementy:
- Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
- Zasilacz 1400SWALIM
- Adapter 14P600KT04
- Taśmowy kabel 14P600KT03
- Kabel GPT - MED 14P600KT06
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
- Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3. - Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 92 Zółty GPT1 Pin 89 Pomarańczowy GPT2
♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej and GPT cable
Wymagane elementy:
- Rama pozycjonująca 14P800ADBO
- Adapter 14P600KT04
- Taśmowy kabel 14P600KT03
- Kabel GPT - MED 14P600KT06
- Drut lutowniczy
» Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
- Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 92 Zółty GPT1 Pin 89 Pomarańczowy GPT2
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
» Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)
- Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 92 Zółty GPT1 Pin 89 Pomarańczowy GPT2
- Usuń mostek przed ponowym montażem ECU w pojeździe.
♦ Bezpośrednie połączenie za pomocą kabla GPT
Wymagane elementy:
- Kabel 14P600KT02
- Kabel GPT - MED 14P600KT06
- Drut lutowniczy
- Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;
- Połącz kable 14P600KT02 i 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Kabel 14P600KT06
Pin Kolor Opis Pin 92 Zółty GPT1 Pin 89 Pomarańczowy GPT2 Kabel 14P600KT02
Pin Kolor Opis Pin 1,18 Czerwony +12V Pin 2 Czarny Masa Pin 56 Biały CAN-High Pin 55 Zielony CAN-Low Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT - Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego
Wymagane elementy:
- Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
- Zasilacz 1400SWALIM
- Adapter 14P600KT04
- Taśmowy kabel 14P600KT03
- 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
- Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3. - Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
Pin Kolor 11 Nieużywany 12 Nieużywany 13 Nieużywany 14 Nieużywany 15 Nieużywany 16 Nieużywany 17 Nieużywany 18 Nieużywany 19 Nieużywany 20 Nieużywany 21 Nieużywany 22 Nieużywany 23 Pomarańczowy 24 Zółty 25 Nieużywany 26 Nieużywany
♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej
Wymagane elementy:
- Rama pozycjonująca 14P800ADBO
- Adapter 14P600KT04
- Taśmowy kabel 14P600KT03
- 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105
- Drut lutowniczy
» Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
- Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
Pin Kolor 11 Nieużywany 12 Nieużywany 13 Nieużywany 14 Nieużywany 15 Nieużywany 16 Nieużywany 17 Nieużywany 18 Nieużywany 19 Nieużywany 20 Nieużywany 21 Nieużywany 22 Nieużywany 23 Pomarańczowy 24 Zółty 25 Nieużywany 26 Nieużywany
» Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)
- Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:
- Remove the soldered wires and the bridge before re-installing the ECU on the vehicle.
Pin Kolor 11 Nieużywany 12 Nieużywany 13 Nieużywany 14 Nieużywany 15 Nieużywany 16 Nieużywany 17 Nieużywany 18 Nieużywany 19 Nieużywany 20 Nieużywany 21 Nieużywany 22 Nieużywany 23 Pomarańczowy 24 Zółty 25 Nieużywany 26 Nieużywany
♦ Połączenie bezpośrednie
Wymagane elementy:
- Kabel 14P600KT02
- 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105
- Drut lutowniczy
- Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;
- Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 1,18 Czerwony +12V Pin 2 Czarny Masa Pin 56 Biały CAN-High Pin 55 Zielony CAN-Low Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT
- Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
Pin Kolor 11 Nieużywany 12 Nieużywany 13 Nieużywany 14 Nieużywany 15 Nieużywany 16 Nieużywany 17 Nieużywany 18 Nieużywany 19 Nieużywany 20 Nieużywany 21 Nieużywany 22 Nieużywany 23 Pomarańczowy 24 Zółty 25 Nieużywany 26 Nieużywany
● Plug-in 668: EDC17 C50 IROM TC1797 Hardware 2 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)
Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.
♦ Połączenie za pomocą ramki pozycjonującej, górnego pokładu oświetleniowego i przewodu GPT
Wymagane elementy:
- Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
- Zasilacz 1400SWALIM
- Adapter 14P600KT04
- Taśmowy kabel 14P600KT03
- Kabel GPT - MED 14P600KT06
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
- Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3. - Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 92 Zółty GPT1 Pin 89 Pomarańczowy GPT2
♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej and GPT cable
Wymagane elementy:
- Rama pozycjonująca 14P800ADBO
- Adapter 14P600KT04
- Taśmowy kabel 14P600KT03
- Kabel GPT - MED 14P600KT06
- Drut lutowniczy
» Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
- Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 92 Zółty GPT1 Pin 89 Pomarańczowy GPT2
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
» Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)
- Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 92 Zółty GPT1 Pin 89 Pomarańczowy GPT2
- Usuń mostek przed ponowym montażem ECU w pojeździe.
♦ Bezpośrednie połączenie za pomocą kabla GPT
Wymagane elementy:
- Kabel 14P600KT02
- Kabel GPT - MED 14P600KT06
- Drut lutowniczy
- Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;
- Połącz kable 14P600KT02 i 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Kabel 14P600KT06
Pin Kolor Opis Pin 92 Zółty GPT1 Pin 89 Pomarańczowy GPT2 Kabel 14P600KT02
Pin Kolor Opis Pin 1,18 Czerwony +12V Pin 2 Czarny Masa Pin 56 Biały CAN-High Pin 55 Zielony CAN-Low Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT - Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego
Wymagane elementy:
- Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
- Zasilacz 1400SWALIM
- Adapter 14P600KT04
- Taśmowy kabel 14P600KT03
- 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
- Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3. - Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
Pin Kolor 11 Nieużywany 12 Nieużywany 13 Nieużywany 14 Nieużywany 15 Nieużywany 16 Nieużywany 17 Nieużywany 18 Nieużywany 19 Nieużywany 20 Nieużywany 21 Nieużywany 22 Nieużywany 23 Pomarańczowy 24 Zółty 25 Nieużywany 26 Nieużywany
♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej
Wymagane elementy:
- Rama pozycjonująca 14P800ADBO
- Adapter 14P600KT04
- Taśmowy kabel 14P600KT03
- 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105
- Drut lutowniczy
» Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
- Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
Pin Kolor 11 Nieużywany 12 Nieużywany 13 Nieużywany 14 Nieużywany 15 Nieużywany 16 Nieużywany 17 Nieużywany 18 Nieużywany 19 Nieużywany 20 Nieużywany 21 Nieużywany 22 Nieużywany 23 Pomarańczowy 24 Zółty 25 Nieużywany 26 Nieużywany
» Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)
- Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:
- Remove the soldered wires and the bridge before re-installing the ECU on the vehicle.
Pin Kolor 11 Nieużywany 12 Nieużywany 13 Nieużywany 14 Nieużywany 15 Nieużywany 16 Nieużywany 17 Nieużywany 18 Nieużywany 19 Nieużywany 20 Nieużywany 21 Nieużywany 22 Nieużywany 23 Pomarańczowy 24 Zółty 25 Nieużywany 26 Nieużywany
♦ Połączenie bezpośrednie
Wymagane elementy:
- Kabel 14P600KT02
- 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105
- Drut lutowniczy
- Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;
- Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 1,18 Czerwony +12V Pin 2 Czarny Masa Pin 56 Biały CAN-High Pin 55 Zielony CAN-Low Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT
- Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
Pin Kolor 11 Nieużywany 12 Nieużywany 13 Nieużywany 14 Nieużywany 15 Nieużywany 16 Nieużywany 17 Nieużywany 18 Nieużywany 19 Nieużywany 20 Nieużywany 21 Nieużywany 22 Nieużywany 23 Pomarańczowy 24 Zółty 25 Nieużywany 26 Nieużywany
● Plug-in 668: EDC17 C50 IROM TC1797 Hardware 3 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)
Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.
♦ Połączenie za pomocą ramki pozycjonującej, górnego pokładu oświetleniowego i przewodu GPT
Wymagane elementy:
- Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
- Zasilacz 1400SWALIM
- Adapter 14P600KT04
- Taśmowy kabel 14P600KT03
- Kabel GPT - MED 14P600KT06
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
- Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3. - Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 92 Zółty GPT1 Pin 89 Pomarańczowy GPT2
♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej and GPT cable
Wymagane elementy:
- Rama pozycjonująca 14P800ADBO
- Adapter 14P600KT04
- Taśmowy kabel 14P600KT03
- Kabel GPT - MED 14P600KT06
- Drut lutowniczy
» Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
- Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 92 Zółty GPT1 Pin 89 Pomarańczowy GPT2
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
» Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)
- Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 92 Zółty GPT1 Pin 89 Pomarańczowy GPT2
- Usuń mostek przed ponowym montażem ECU w pojeździe.
♦ Bezpośrednie połączenie za pomocą kabla GPT
Wymagane elementy:
- Kabel 14P600KT02
- Kabel GPT - MED 14P600KT06
- Drut lutowniczy
- Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;
- Połącz kable 14P600KT02 i 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Kabel 14P600KT06
Pin Kolor Opis Pin 92 Zółty GPT1 Pin 89 Pomarańczowy GPT2 Kabel 14P600KT02
Pin Kolor Opis Pin 1,18 Czerwony +12V Pin 2 Czarny Masa Pin 56 Biały CAN-High Pin 55 Zielony CAN-Low Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT - Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego
Wymagane elementy:
- Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
- Zasilacz 1400SWALIM
- Adapter 14P600KT04
- Taśmowy kabel 14P600KT03
- 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
- Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3. - Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
Pin Kolor 11 Nieużywany 12 Nieużywany 13 Nieużywany 14 Nieużywany 15 Nieużywany 16 Nieużywany 17 Nieużywany 18 Nieużywany 19 Nieużywany 20 Nieużywany 21 Nieużywany 22 Nieużywany 23 Pomarańczowy 24 Zółty 25 Nieużywany 26 Nieużywany
♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej
Wymagane elementy:
- Rama pozycjonująca 14P800ADBO
- Adapter 14P600KT04
- Taśmowy kabel 14P600KT03
- 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105
- Drut lutowniczy
» Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
- Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
Pin Kolor 11 Nieużywany 12 Nieużywany 13 Nieużywany 14 Nieużywany 15 Nieużywany 16 Nieużywany 17 Nieużywany 18 Nieużywany 19 Nieużywany 20 Nieużywany 21 Nieużywany 22 Nieużywany 23 Pomarańczowy 24 Zółty 25 Nieużywany 26 Nieużywany
» Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)
- Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:
- Remove the soldered wires and the bridge before re-installing the ECU on the vehicle.
Pin Kolor 11 Nieużywany 12 Nieużywany 13 Nieużywany 14 Nieużywany 15 Nieużywany 16 Nieużywany 17 Nieużywany 18 Nieużywany 19 Nieużywany 20 Nieużywany 21 Nieużywany 22 Nieużywany 23 Pomarańczowy 24 Zółty 25 Nieużywany 26 Nieużywany
♦ Połączenie bezpośrednie
Wymagane elementy:
- Kabel 14P600KT02
- 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105
- Drut lutowniczy
- Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;
- Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 1,18 Czerwony +12V Pin 2 Czarny Masa Pin 56 Biały CAN-High Pin 55 Zielony CAN-Low Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT
- Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
Pin Kolor 11 Nieużywany 12 Nieużywany 13 Nieużywany 14 Nieużywany 15 Nieużywany 16 Nieużywany 17 Nieużywany 18 Nieużywany 19 Nieużywany 20 Nieużywany 21 Nieużywany 22 Nieużywany 23 Pomarańczowy 24 Zółty 25 Nieużywany 26 Nieużywany
● Plug-in 670: EDC17 C56 IROM TC1797 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)
Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.
♦ Połączenie za pomocą ramki pozycjonującej, górnego pokładu oświetleniowego i przewodu GPT
Wymagane elementy:
- Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
- Zasilacz 1400SWALIM
- Adapter 14P600KT04
- Taśmowy kabel 14P600KT03
- Kabel GPT - MED 14P600KT06
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
- Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3. - Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 92 Zółty GPT1 Pin 89 Pomarańczowy GPT2
♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej and GPT cable
Wymagane elementy:
- Rama pozycjonująca 14P800ADBO
- Adapter 14P600KT04
- Taśmowy kabel 14P600KT03
- Kabel GPT - MED 14P600KT06
- Drut lutowniczy
» Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
- Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 92 Zółty GPT1 Pin 89 Pomarańczowy GPT2
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
» Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)
- Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 92 Zółty GPT1 Pin 89 Pomarańczowy GPT2
- Usuń mostek przed ponowym montażem ECU w pojeździe.
♦ Bezpośrednie połączenie za pomocą kabla GPT
Wymagane elementy:
- Kabel 14P600KT02
- Kabel GPT - MED 14P600KT06
- Drut lutowniczy
- Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;
- Połącz kable 14P600KT02 i 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Kabel 14P600KT06
Pin Kolor Opis Pin 92 Zółty GPT1 Pin 89 Pomarańczowy GPT2 Kabel 14P600KT02
Pin Kolor Opis Pin 1,18 Czerwony +12V Pin 2 Czarny Masa Pin 56 Biały CAN-High Pin 55 Zielony CAN-Low Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT - Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego
Wymagane elementy:
- Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
- Zasilacz 1400SWALIM
- Adapter 14P600KT04
- Taśmowy kabel 14P600KT03
- 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
- Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3. - Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
Pin Kolor 11 Nieużywany 12 Nieużywany 13 Nieużywany 14 Nieużywany 15 Nieużywany 16 Nieużywany 17 Nieużywany 18 Nieużywany 19 Nieużywany 20 Nieużywany 21 Nieużywany 22 Nieużywany 23 Pomarańczowy 24 Zółty 25 Nieużywany 26 Nieużywany
♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej
Wymagane elementy:
- Rama pozycjonująca 14P800ADBO
- Adapter 14P600KT04
- Taśmowy kabel 14P600KT03
- 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105
- Drut lutowniczy
» Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
- Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
Pin Kolor 11 Nieużywany 12 Nieużywany 13 Nieużywany 14 Nieużywany 15 Nieużywany 16 Nieużywany 17 Nieużywany 18 Nieużywany 19 Nieużywany 20 Nieużywany 21 Nieużywany 22 Nieużywany 23 Pomarańczowy 24 Zółty 25 Nieużywany 26 Nieużywany
» Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)
- Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:
- Remove the soldered wires and the bridge before re-installing the ECU on the vehicle.
Pin Kolor 11 Nieużywany 12 Nieużywany 13 Nieużywany 14 Nieużywany 15 Nieużywany 16 Nieużywany 17 Nieużywany 18 Nieużywany 19 Nieużywany 20 Nieużywany 21 Nieużywany 22 Nieużywany 23 Pomarańczowy 24 Zółty 25 Nieużywany 26 Nieużywany
♦ Połączenie bezpośrednie
Wymagane elementy:
- Kabel 14P600KT02
- 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105
- Drut lutowniczy
- Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;
- Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 1,18 Czerwony +12V Pin 2 Czarny Masa Pin 56 Biały CAN-High Pin 55 Zielony CAN-Low Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT
- Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
Pin Kolor 11 Nieużywany 12 Nieużywany 13 Nieużywany 14 Nieużywany 15 Nieużywany 16 Nieużywany 17 Nieużywany 18 Nieużywany 19 Nieużywany 20 Nieużywany 21 Nieużywany 22 Nieużywany 23 Pomarańczowy 24 Zółty 25 Nieużywany 26 Nieużywany
● Plug-in 671: EDC17 CP49 IROM TC1797 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)
Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.
♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego
Wymagane elementy:
- Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
- Zasilacz 1400SWALIM
- Adapter 14P600KT04
- Taśmowy kabel 14P600KT03
- 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
- Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3. - Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
Pin Kolor 11 Nieużywany 12 Nieużywany 13 Nieużywany 14 Nieużywany 15 Nieużywany 16 Nieużywany 17 Nieużywany 18 Nieużywany 19 Nieużywany 20 Nieużywany 21 Nieużywany 22 Nieużywany 23 Pomarańczowy 24 Zółty 25 Nieużywany 26 Nieużywany
♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej
Wymagane elementy:
- Rama pozycjonująca 14P800ADBO
- Adapter 14P600KT04
- Taśmowy kabel 14P600KT03
- 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105
- Drut lutowniczy
» Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
- Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
Pin Kolor 11 Nieużywany 12 Nieużywany 13 Nieużywany 14 Nieużywany 15 Nieużywany 16 Nieużywany 17 Nieużywany 18 Nieużywany 19 Nieużywany 20 Nieużywany 21 Nieużywany 22 Nieużywany 23 Pomarańczowy 24 Zółty 25 Nieużywany 26 Nieużywany
» Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)
- Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku: - Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:
- Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:
- Remove the soldered wires and the bridge before re-installing the ECU on the vehicle.
Pin Kolor 11 Nieużywany 12 Nieużywany 13 Nieużywany 14 Nieużywany 15 Nieużywany 16 Nieużywany 17 Nieużywany 18 Nieużywany 19 Nieużywany 20 Nieużywany 21 Nieużywany 22 Nieużywany 23 Pomarańczowy 24 Zółty 25 Nieużywany 26 Nieużywany
♦ Połączenie bezpośrednie
Wymagane elementy:
- Kabel 14P600KT02
- 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105
- Drut lutowniczy
- Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;
- Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 1,18 Czerwony +12V Pin 2 Czarny Masa Pin 56 Biały CAN-High Pin 55 Zielony CAN-Low Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT
- Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
Pin Kolor 11 Nieużywany 12 Nieużywany 13 Nieużywany 14 Nieużywany 15 Nieużywany 16 Nieużywany 17 Nieużywany 18 Nieużywany 19 Nieużywany 20 Nieużywany 21 Nieużywany 22 Nieużywany 23 Pomarańczowy 24 Zółty 25 Nieużywany 26 Nieużywany
- Wybierz odpowiednią wtyczkę;
-
Wykonaj odczyt lub programowanie (kliknij tutaj, aby wyświetlić instrukcje).
♦ Jak Czytać – Tworzyć kopie zapasowe – Zapisać (kliknij tutaj, aby wyświetlić instrukcje).
Backup: Aby wykonać pełną kopię zapasową ECU, wybierz Kopia zapasowa w polu Odczyt i kliknij Odczyt.
Odczyt: Usuń zaznaczenie opcji Kopia zapasowa, wybierz komponent, który chcesz przeczytać, a następnie kliknij Odczyt.
Notka: Termin Mapy z boku komponentu wskazuje miejsce przechowywania map do sterowania silnikiem.
Zapis: Usuń zaznaczenie opcji Przywróć, wybierz komponent, który chcesz zapisać, a następnie kliknij Zapisz.
Notka: Termin Mapy z boku komponentu wskazuje miejsce przechowywania map do sterowania silnikiem.
Restore: Aby przywrócić plik kopii zapasowej do ECU, wybierz Przywróć w polu Zapisywanie i kliknij Zapisz.
Okno kopii zapasowej
`
Revision 2023-03-31 © Szymon Ławniczak | www.GeoningSystem.pl