Bosch EDC17
dla Honda GPT



Ostrzeżenie

Aby skorzystać z tego protokołu należy wyjąć i otworzyć sterownik. Jest to ryzykowna operacja, którą należy wykonać z dużą ostrożnością, aby uniknąć nieodwracalnego uszkodzenia sterownika. W żadnym wypadku nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia powstałe podczas otwierania, podłączania, lutowaniem lub innymi krokami niezgodnymi z niniejszą instrukcją.

KORZYSTAJĄC Z NINIEJSZEGO PROTOKOŁU, POTWIERDZASZ PEŁNĄ I BEZWARUNKOWĄ AKCEPTACJĘ NINIEJSZEGO REGULAMINU, ZWALNIASZ NAS Z WSZELKIEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI I ZRZEKASZ SIĘ WSZELKICH PRAW DO DOCHODZENIA JAKIEGOKOLWIEK ODSZKODOWANIA.



Notka

Podczas zapisywania zmodyfikowanego pliku, przeliczenie sumy kontrolnej pliku może potrwać nawet kilka minut, w zależności od wydajności komputera.



Rekomendacje

  1. Wyjmij ECU z pojazdu;
  2. Otwórz ECU, uważając, aby nie uszkodzić części w środku;
  3. Ponownie podłącz ECU do pojazdu i uruchom silnik, aby upewnić się, że nadal działa i nie został uszkodzony podczas otwierania;
  4. Ponownie wyjmij ECU z pojazdu;
  5. Wybierz odpowiednią wtyczkę;
  6. Zawsze wykonaj kopię zapasową ECU przed odczytem i/lub zapisem.

Instrukcje

  1. Podłącz ECU zgodnie z instrukcjami dostarczonymi dla każdego modelu sterownika (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia);

    ● Plug-in 731: EDC17 C58 IROM TC1793 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)





    Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
    Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).



    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonowania i sondy Mini Grabber SMD

    Wymagane elementy:

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Grab the Boot ball nr. 6 pokazanego na zdjęciu using a mini grabber probe SMD 144300T109:






    4. Connect the grabber probe SMD 144300T109 to the BOOTD connector of the adapter 14P600KT04 using a wire.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    5. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    6. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 39 Zółty GPT1
      Pin 35 Pomarańczowy GPT2

    ♦ Połączenie bezpośrednie using Mini Grabber Probe SMD

    Wymagane elementy:

    1. Grab the Boot ball nr. 6 pokazanego na zdjęciu using a mini grabber probe SMD 144300T109 and connect the cable 14P600KT02 to the probe using a wire, according to the pinout provided below:






    2. Połącz kable 14P600KT02 i 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:




      Kabel 14P600KT02

      Pin Kolor Opis
      Pin 3,15 Czerwony +12V
      Pin 4 Czarny Masa
      Pin 54 Biały CAN-High
      Pin 41 Zielony CAN-Low
      Grabber Probe SMD Szary z krokodylkiem BOOT

      Kabel 14P600KT06

      Pin Kolor Opis
      Pin 39 Zółty GPT1
      Pin 35 Pomarańczowy GPT2





    ● Plug-in 805: EDC17 CP50 IROM TC1797 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)



    Piny bootujące można znaleźć na środku ECU.

    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu:




    2. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    3. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    4. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 3,15,16 Czerwony +12V
      Pin 2 Czarny Masa
      Pin 54 Biały CAN-High
      Pin 41 Zielony CAN-Low
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT

    5. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.


  2. Wybierz odpowiednią wtyczkę;
  3. Wykonaj odczyt lub programowanie (kliknij tutaj, aby wyświetlić instrukcje).

    ♦ Jak Czytać – Tworzyć kopie zapasowe – Zapisać (kliknij tutaj, aby wyświetlić instrukcje).

    Backup: Aby wykonać pełną kopię zapasową ECU, wybierz Kopia zapasowa w polu Odczyt i kliknij Odczyt.

    Odczyt: Usuń zaznaczenie opcji Kopia zapasowa, wybierz komponent, który chcesz przeczytać, a następnie kliknij Odczyt.
    Notka: Termin Mapy z boku komponentu wskazuje miejsce przechowywania map do sterowania silnikiem.

    Zapis: Usuń zaznaczenie opcji Przywróć, wybierz komponent, który chcesz zapisać, a następnie kliknij Zapisz.
    Notka: Termin Mapy z boku komponentu wskazuje miejsce przechowywania map do sterowania silnikiem.

    Restore: Aby przywrócić plik kopii zapasowej do ECU, wybierz Przywróć w polu Zapisywanie i kliknij Zapisz.


    Okno kopii zapasowej



`

Revision 2023-03-31 © Szymon Ławniczak | www.GeoningSystem.pl

Ostatni czas zmiany strony: 2023-03-31 03:18:41

Kontakt



E-mail: lawniczak.sz@gmail.com

Telefon: +48 667 089 498

WhatsApp: +48 667 089 498