Bosch MED17
dla Honda GPT



Ostrzeżenie

Aby skorzystać z tego protokołu należy wyjąć i otworzyć sterownik. Jest to ryzykowna operacja, którą należy wykonać z dużą ostrożnością, aby uniknąć nieodwracalnego uszkodzenia sterownika. W żadnym wypadku nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia powstałe podczas otwierania, podłączania, lutowaniem lub innymi krokami niezgodnymi z niniejszą instrukcją.

KORZYSTAJĄC Z NINIEJSZEGO PROTOKOŁU, POTWIERDZASZ PEŁNĄ I BEZWARUNKOWĄ AKCEPTACJĘ NINIEJSZEGO REGULAMINU, ZWALNIASZ NAS Z WSZELKIEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI I ZRZEKASZ SIĘ WSZELKICH PRAW DO DOCHODZENIA JAKIEGOKOLWIEK ODSZKODOWANIA.



Notka

Podczas zapisywania zmodyfikowanego pliku, przeliczenie sumy kontrolnej pliku może potrwać nawet kilka minut, w zależności od wydajności komputera.



Rekomendacje

  1. Wyjmij ECU z pojazdu;
  2. Otwórz ECU, uważając, aby nie uszkodzić części w środku;
  3. Ponownie podłącz ECU do pojazdu i uruchom silnik, aby upewnić się, że nadal działa i nie został uszkodzony podczas otwierania;
  4. Ponownie wyjmij ECU z pojazdu;
  5. Wybierz odpowiednią wtyczkę;
  6. Zawsze wykonaj kopię zapasową ECU przed odczytem i/lub zapisem.

Instrukcje

  1. Podłącz ECU zgodnie z instrukcjami dostarczonymi dla każdego modelu sterownika (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia);

    ● Plug-in 810: MED17.9.3 IROM TC1793 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)





    Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
    Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).

    Dostępne tryby połączeniaKliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie bezpośrednie using Mini Grabber Probe SMD

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin CNF1 pokazanego na zdjęciu:




    2. Grab the Boot ball nr. 6 pokazanego na zdjęciu using a mini grabber probe SMD 144300T109 and connect the cable 14P600KT02 to the probe using a wire, according to the pinout provided below:




    3. Połącz kable 14P600KT02 i 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:




      Kabel 14P600KT02

      Pin Kolor Opis
      Pin 1,15 Czerwony +12V
      Pin 6 Czarny Ground
      Pin 54 Biały CAN-H
      Pin 41 Zielony CAN-L
      Grabber Probe SMD Szary z krokodylkiem BOOT
      Przylutowany kabelek Niebieski z krokodylkiem CNF1

      Kabel 14P600KT06

      Pin Kolor Opis
      Pin 35 Zółty GPT1
      Pin 57 Pomarańczowy GPT2







    ♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego

    Wymagane elementy:

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADB1;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on the pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
    5. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin CNF1 pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.

      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADB1 na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    6. Wsunąć przewód sondy umieszczony na pin CNF1 w złącze CNF1 adaptera.
    7. Wsuń przewód sondy umieszczony na pin Boot w złącze BOOTD adaptera.
      Notka: The adapter switch must be set to OFF as pokazanego na zdjęciu:




    8. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    9. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 35 Zółty GPT1
      Pin 57 Pomarańczowy GPT2

  2. Wybierz odpowiednią wtyczkę;
  3. Wykonaj odczyt lub programowanie (kliknij tutaj, aby wyświetlić instrukcje).

    ♦ Jak Czytać – Tworzyć kopie zapasowe – Zapisać (click here for further instructions).

    Backup: To make a full backup of the ECU, select Backup in the Reading box and click on Read.

    Odczyt: Remove the check mark at the Backup option, select the component you want to read and then click on Read.
    Notka: Termin Mapy z boku komponentu wskazuje miejsce przechowywania map do sterowania silnikiem.

    Zapis: Usuń zaznaczenie opcji Przywróć, wybierz komponent, który chcesz zapisać, a następnie kliknij Zapisz.
    Notka: Termin Mapy z boku komponentu wskazuje miejsce przechowywania map do sterowania silnikiem.

    Restore: Aby przywrócić plik kopii zapasowej do ECU, wybierz Przywróć w polu Zapisywanie i kliknij Zapisz.


    Okno kopii zapasowej



`

Revision 2023-03-31 © Szymon Ławniczak | www.GeoningSystem.pl

Ostatni czas zmiany strony: 2023-03-31 05:18:43

Kontakt



E-mail: lawniczak.sz@gmail.com

Telefon: +48 667 089 498

WhatsApp: +48 667 089 498