Bosch MED17
dla VAG GPT



Ostrzeżenie

Aby skorzystać z tego protokołu należy wyjąć i otworzyć sterownik. Jest to ryzykowna operacja, którą należy wykonać z dużą ostrożnością, aby uniknąć nieodwracalnego uszkodzenia sterownika. W żadnym wypadku nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia powstałe podczas otwierania, podłączania, lutowaniem lub innymi krokami niezgodnymi z niniejszą instrukcją.

KORZYSTAJĄC Z NINIEJSZEGO PROTOKOŁU, POTWIERDZASZ PEŁNĄ I BEZWARUNKOWĄ AKCEPTACJĘ NINIEJSZEGO REGULAMINU, ZWALNIASZ NAS Z WSZELKIEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI I ZRZEKASZ SIĘ WSZELKICH PRAW DO DOCHODZENIA JAKIEGOKOLWIEK ODSZKODOWANIA.



Notka

Podczas zapisywania zmodyfikowanego pliku, przeliczenie sumy kontrolnej pliku może potrwać nawet kilka minut, w zależności od wydajności komputera.



Rekomendacje

  1. Wyjmij ECU z pojazdu;
  2. Otwórz ECU, uważając, aby nie uszkodzić części w środku;
  3. Ponownie podłącz ECU do pojazdu i uruchom silnik, aby upewnić się, że nadal działa i nie został uszkodzony podczas otwierania;
  4. Ponownie wyjmij ECU z pojazdu;
  5. Wybierz odpowiednią wtyczkę;
  6. Zawsze wykonaj kopię zapasową ECU przed odczytem i/lub zapisem.

Instrukcje

  1. Podłącz ECU zgodnie z instrukcjami dostarczonymi dla każdego modelu sterownika (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia);

    ● Plug-in 689: MED17.5.2 IROM TC1767 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)



    Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
    Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).

    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego

    Wymagane elementy:

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść dwie sondy programujące 14P800ABD3 na dwóch pinach Boot pokazanych na rysunku i zaklinuj je pod pokładem.
    5. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin CNF1 pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.

      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    6. Wsunąć przewód sondy umieszczony na pin CNF1 w złącze CNF1 adaptera.
    7. Połącz przewody sondy umieszczone na pinach Boot i włóż je do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    8. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    9. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 53 Zółty GPT1
      Pin 36 Pomarańczowy GPT2

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Przylutuj lub dotknij igłą pin CNF1 pokazanego na zdjęciu i włóż go do złącza CNF1 adaptera.
    4. Przylutuj dwa przewody do dwóch pinów Boot pokazanych na rysunku i włóż je do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:






    5. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    6. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 53 Zółty GPT1
      Pin 36 Pomarańczowy GPT2

    7. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin CNF1 pokazanego na zdjęciu i włóż go do złącza CNF1 adaptera.
    2. Przylutuj mostek na trzech podkładkach programujących zaznaczonych na czerwono na rysunku;




    3. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    4. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    5. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    6. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 53 Zółty GPT1
      Pin 36 Pomarańczowy GPT2

    7. Remove the soldered wires and the bridge before re-installing the ECU on the vehicle.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj przewód łączący dwa piny Boot widoczne na zdjęciu;
    2. Przylutuj lub dotknij igłą pin CNF1 pokazanego na zdjęciu;




    3. Połącz kable 14P600KT02 i 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:




      Kabel 14P600KT02

      Pin Kolor Opis
      Pin 5,87 Czerwony +12V
      Pin 1 Czarny Masa
      Pin 68 Biały CAN-High
      Pin 67 Zielony CAN-Low
      Drut przylutowany do dwóch pinów Szary z krokodylkiem BOOT
      Przylutowany kabelek Niebieski z krokodylkiem CNF1

      Kabel 14P600KT06

      Pin Kolor Opis
      Pin 53 Zółty GPT1
      Pin 36 Pomarańczowy GPT2









    4. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ● Plug-in 690: MED17.1.6 IROM TC1797 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)

    Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
    Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).

    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego

    Wymagane elementy:

    • Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
    • Zasilacz 1400SWALIM
    • Adapter 14P600KT04
    • Taśmowy kabel 14P600KT03
    • 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    5. Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    6. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    7. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    8. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    9. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:






    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    6. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    7. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;




    2. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    6. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    7. Remove the soldered wires and the bridge before re-installing the ECU on the vehicle.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;




    2. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 6,87 Czerwony +12V
      Pin 1 Czarny Masa
      Pin 68 Biały CAN-High
      Pin 67 Zielony CAN-Low
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT

    3. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    4. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    5. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ● Plug-in 695: MED17.5.21 IROM TC1782 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)

    Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU.

    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj przewód łączący dwa piny Boot widoczne na zdjęciu;
    2. Przylutuj lub dotknij igłą pin CNF1 pokazanego na zdjęciu;




    3. Połącz kable 14P600KT02 i 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:




      Kabel 14P600KT02

      Pin Kolor Opis
      Pin 3,87 Czerwony +12V
      Pin 2 Czarny Masa
      Pin 68 Biały CAN-High
      Pin 67 Zielony CAN-Low
      Drut przylutowany do dwóch pinów Szary z krokodylkiem BOOT
      Przylutowany kabelek Niebieski z krokodylkiem CNF1

      Kabel 14P600KT06

      Pin Kolor Opis
      Pin 7 Zółty GPT1
      Pin 21 Pomarańczowy GPT2









    4. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ● Plug-in 696: MED17.5.5 IROM TC1767 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)

    Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
    Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).

    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego

    Wymagane elementy:

    • Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
    • Zasilacz 1400SWALIM
    • Adapter 14P600KT04
    • Taśmowy kabel 14P600KT03
    • 16-żyłowy tęczowy kabel taśmowy 144300T105

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść dwie sondy programujące 14P800ABD3 na dwóch pinach Boot pokazanych na rysunku i zaklinuj je pod pokładem.
    5. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin CNF1 pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.

      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    6. Wsunąć przewód sondy umieszczony na pin CNF1 w złącze CNF1 adaptera.
    7. Połącz przewody sondy umieszczone na pinach Boot i włóż je do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    8. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    9. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    10. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    11. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Przylutuj lub dotknij igłą pin CNF1 pokazanego na zdjęciu i włóż go do złącza CNF1 adaptera.
    4. Przylutuj dwa przewody do dwóch pinów Boot pokazanych na rysunku i włóż je do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:





    5. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    6. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    7. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    8. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin CNF1 pokazanego na zdjęciu i włóż go do złącza CNF1 adaptera.
    2. Przylutuj mostek na trzech podkładkach programujących zaznaczonych na czerwono na rysunku;




    3. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    4. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    5. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    6. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    7. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    8. Remove the soldered wires and the bridge before re-installing the ECU on the vehicle.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj przewód łączący dwa piny Boot widoczne na zdjęciu;
    2. Przylutuj lub dotknij igłą pin CNF1 pokazanego na zdjęciu;




    3. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 5,87,92 Czerwony, Pomarańczowy +12V
      Pin 1 Czarny Masa
      Pin 68 Biały CAN-High
      Pin 67 Zielony CAN-Low
      Drut przylutowany do dwóch pinów Szary z krokodylkiem BOOT
      Przylutowany kabelek Niebieski z krokodylkiem CNF1

    4. Przylutuj tęczowy kabel taśmowy 144300T105 do padów programujących zgodnie z instrukcją pokazanego na zdjęciu. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:




    5. Pin Kolor
      11 Nieużywany
      12 Nieużywany
      13 Nieużywany
      14 Nieużywany
      15 Nieużywany
      16 Nieużywany
      17 Nieużywany
      18 Nieużywany
      19 Nieużywany
      20 Nieużywany
      21 Nieużywany
      22 Nieużywany
      23 Pomarańczowy
      24 Zółty
      25 Nieużywany
      26 Nieużywany


    6. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ● Plug-in 697: ME17.5.24 IROM TC1724 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)

    Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU.

    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;
    2. Przylutuj lub dotknij igłą pin CNF1 pokazanego na zdjęciu;




    3. Połącz kable 14P600KT02 i 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:




      Kabel 14P600KT02

      Pin Kolor Opis
      Pin 15,56 Czerwony +12V
      Pin 54 Czarny Masa
      Pin 38 Biały CAN-High
      Pin 37 Zielony CAN-Low
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT
      Przylutowany kabelek Niebieski z krokodylkiem CNF1

      Kabel 14P600KT06

      Pin Kolor Opis
      Pin 14 Zółty GPT1
      Pin 2 Pomarańczowy GPT2









    4. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ● Plug-in 707: MED17.1.1 IROM TC1797 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)



    Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
    Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).

    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego

    Wymagane elementy:

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    5. Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    6. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    7. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 34 Zółty GPT1
      Pin 36 Pomarańczowy GPT2

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:






    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 34 Zółty GPT1
      Pin 36 Pomarańczowy GPT2

    6. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;




    2. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 34 Zółty GPT1
      Pin 36 Pomarańczowy GPT2

    6. Usuń mostek przed ponowym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą Boot pin pokazanego na zdjęciu:




    2. Połącz kable 14P600KT02 i 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:




      Kabel 14P600KT02

      Pin Kolor Opis
      Pin 5,50 Czerwony +12V
      Pin 1 Czarny Masa
      Pin 79 Biały CAN-High
      Pin 80 Zielony CAN-Low
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT

      Kabel 14P600KT06

      Pin Kolor Opis
      Pin 34 Zółty GPT1
      Pin 36 Pomarańczowy GPT2





    3. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ● Plug-in 707: MED17.1.1 IROM TC1797 - Hardware H5x (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)



    Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
    Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).

    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego

    Wymagane elementy:

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    5. Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    6. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    7. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 18 Zółty GPT1
      Pin 36 Pomarańczowy GPT2

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:






    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 18 Zółty GPT1
      Pin 36 Pomarańczowy GPT2

    6. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;




    2. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    4. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    5. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 18 Zółty GPT1
      Pin 36 Pomarańczowy GPT2

    6. Usuń mostek przed ponowym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą Boot pin pokazanego na zdjęciu:




    2. Połącz kable 14P600KT02 i 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:




      Kabel 14P600KT02

      Pin Kolor Opis
      Pin 5,50 Czerwony +12V
      Pin 1 Czarny Masa
      Pin 79 Biały CAN-High
      Pin 80 Zielony CAN-Low
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT

      Kabel 14P600KT06

      Pin Kolor Opis
      Pin 18 Zółty GPT1
      Pin 36 Pomarańczowy GPT2





    3. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ● Plug-in 715: MED17.5.5 IROM TC1766 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)



    Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
    Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).

    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego

    Wymagane elementy:

    • Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
    • Zasilacz 1400SWALIM
    • Adapter 14P600KT04
    • Taśmowy kabel 14P600KT03
    • Kabel GPT - MED 14P600KT06
    • Drut lutowniczy

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    5. Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    6. Solder two bridges on the programming pads pokazanego na zdjęciu:




    7. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    8. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 53 Zółty GPT1
      Pin 36 Pomarańczowy GPT2

    9. Remove the bridges before re-installing the ECU on the vehicle.

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:






    4. Solder two bridges on the programming pads pokazanego na zdjęciu:




    5. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    6. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 53 Zółty GPT1
      Pin 36 Pomarańczowy GPT2

    7. Remove the soldered wire and the bridges before re-installing the ECU on the vehicle.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;




    2. Solder two bridges on the programming pads pokazanego na zdjęciu:




    3. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    4. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    5. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    6. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 53 Zółty GPT1
      Pin 36 Pomarańczowy GPT2

    7. Remove the bridges before re-installing the ECU on the vehicle.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Solder two bridges on the programming pads pokazanego na zdjęciu:




    2. Przylutuj lub dotknij igłą Boot pin pokazanego na zdjęciu:




    3. Połącz kable 14P600KT02 i 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:




      Kabel 14P600KT02

      Pin Kolor Opis
      Pin 5,87,92 Czerwony, Pomarańczowy +12V
      Pin 1 Czarny Masa
      Pin 68 Biały CAN-High
      Pin 67 Zielony CAN-Low
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT

      Kabel 14P600KT06

      Pin Kolor Opis
      Pin 53 Zółty GPT1
      Pin 36 Pomarańczowy GPT2





    4. Remove the soldered wire and the bridges before re-installing the ECU on the vehicle.

    ● Plug-in 723: MED17.1 IROM TC1796 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)





    Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
    Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).



    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego

    Wymagane elementy:

    • Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
    • Zasilacz 1400SWALIM
    • Adapter 14P600KT04
    • Taśmowy kabel 14P600KT03
    • Kabel GPT - MED 14P600KT06
    • Mini Grabber Probe SMD 144300T109
    • Dwa rezystory 470 Ohm

    1. Wlutuj dwa rezystory między pady pokazane na zdjęciach poniżej, a piny chipa Bosch.
      Chwyć piny chipa Bosch za pomocą dwóch sond mini grabber SMD 144300T109 i użyj przewodu do połączenia z rezystorami.

      Notka: musisz wykonać połączenie z dwoma rezystorami tylko przy pierwszym czytaniu ECU pojazdu.








    2. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    3. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    4. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    5. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.

      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    6. Wsuń przewód sondy umieszczony na pin Boot w złącze BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    7. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    8. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 37 Zółty GPT1
      Pin 54 Pomarańczowy GPT2

    9. Usuń rezystory przed ponownym zainstalowaniem ECU w pojeździe.

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Wlutuj dwa rezystory między pady pokazane na zdjęciach poniżej, a piny chipa Bosch.
      Chwyć piny chipa Bosch za pomocą dwóch sond mini grabber SMD 144300T109 i użyj przewodu do połączenia z rezystorami.

      Notka: musisz wykonać połączenie z dwoma rezystorami tylko przy pierwszym czytaniu ECU pojazdu.








    2. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:






    5. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    6. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 37 Zółty GPT1
      Pin 54 Pomarańczowy GPT2

    7. Remove the soldered wires and the resistors before re-installing the ECU on the vehicle.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Wlutuj dwa rezystory między pady pokazane na zdjęciach poniżej, a piny chipa Bosch.
      Chwyć piny chipa Bosch za pomocą dwóch sond mini grabber SMD 144300T109 i użyj przewodu do połączenia z rezystorami.

      Notka: musisz wykonać połączenie z dwoma rezystorami tylko przy pierwszym czytaniu ECU pojazdu.








    2. Zlutuj mostek na dwa pady programujące shown in red in the picture;




    3. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    4. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    5. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    6. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 37 Zółty GPT1
      Pin 54 Pomarańczowy GPT2

    7. Usuń mostek i rezystory przed ponownym zainstalowaniem ECU w pojeździe.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Wlutuj dwa rezystory między pady pokazane na zdjęciach poniżej, a piny chipa Bosch.
      Chwyć piny chipa Bosch za pomocą dwóch sond mini grabber SMD 144300T109 i użyj przewodu do połączenia z rezystorami.

      Notka: musisz wykonać połączenie z dwoma rezystorami tylko przy pierwszym czytaniu ECU pojazdu.








    2. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu:




    3. Połącz kable 14P600KT02 i 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:




      Kabel 14P600KT02

      Pin Kolor Opis
      Pin 5,87 Czerwony +12V
      Pin 1 Czarny Masa
      Pin 68 Biały CAN-High
      Pin 67 Zielony CAN-Low
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT

      Kabel 14P600KT06

      Pin Kolor Opis
      Pin 37 Zółty GPT1
      Pin 54 Pomarańczowy GPT2





    4. Remove the soldered wires and the resistors before re-installing the ECU on the vehicle.

    ● Plug-in 725: MED17.5.25 IROM TC1782 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)



    Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU.

    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj przewód łączący dwa piny Boot widoczne na zdjęciu;
    2. Przylutuj lub dotknij igłą pin CNF1 pokazanego na zdjęciu;




    3. Połącz kable 14P600KT02 i 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:




      Kabel 14P600KT02

      Pin Kolor Opis
      Pin 3,87 Czerwony +12V
      Pin 2 Czarny Masa
      Pin 68 Biały CAN-High
      Pin 67 Zielony CAN-Low
      Drut przylutowany do dwóch pinów Szary z krokodylkiem BOOT
      Przylutowany kabelek Niebieski z krokodylkiem CNF1

      Kabel 14P600KT06

      Pin Kolor Opis
      Pin 7 Zółty GPT1
      Pin 21 Pomarańczowy GPT2









    4. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ● Plug-in 780: ME17.5.6 IROM TC1767 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)

    Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
    Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).

    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego

    Wymagane elementy:

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść dwie sondy programujące 14P800ABD3 na dwóch pinach Boot pokazanych na rysunku i zaklinuj je pod pokładem.
    5. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin CNF1 pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.

      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    6. Wsunąć przewód sondy umieszczony na pin CNF1 w złącze CNF1 adaptera.
    7. Połącz przewody sondy umieszczone na pinach Boot i włóż je do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    8. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    9. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 6 Zółty GPT1
      Pin 51 Pomarańczowy GPT2

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Przylutuj lub dotknij igłą pin CNF1 pokazanego na zdjęciu i włóż go do złącza CNF1 adaptera.
    4. Przylutuj dwa przewody do dwóch pinów Boot pokazanych na rysunku i włóż je do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:






    5. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    6. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 6 Zółty GPT1
      Pin 51 Pomarańczowy GPT2

    7. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin CNF1 pokazanego na zdjęciu i włóż go do złącza CNF1 adaptera.
    2. Przylutuj mostek na trzech podkładkach programujących zaznaczonych na czerwono na rysunku;




    3. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    4. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    5. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    6. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 6 Zółty GPT1
      Pin 51 Pomarańczowy GPT2

    7. Remove the soldered wires and the bridge before re-installing the ECU on the vehicle.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj przewód łączący dwa piny Boot widoczne na zdjęciu;
    2. Przylutuj lub dotknij igłą pin CNF1 pokazanego na zdjęciu;




    3. Połącz kable 14P600KT02 i 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:




      Kabel 14P600KT02

      Pin Kolor Opis
      Pin 5,87 Czerwony +12V
      Pin 1 Czarny Masa
      Pin 68 Biały CAN-High
      Pin 67 Zielony CAN-Low
      Drut przylutowany do dwóch pinów Szary z krokodylkiem BOOT
      Przylutowany kabelek Niebieski z krokodylkiem CNF1

      Kabel 14P600KT06

      Pin Kolor Opis
      Pin 6 Zółty GPT1
      Pin 51 Pomarańczowy GPT2









    4. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ● Plug-in 793: MED17.1.11 IROM TC1797 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)



    Piny bootujące można znaleźć na środku ECU.

    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą three Boot pins pokazanego na zdjęciu;
    2. Przylutuj lub dotknij igłą CNF1 pin pokazanego na zdjęciu:




    3. Połącz kable 14P600KT02 i 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:




      Kabel 14P600KT06

      Pin Kolor Opis
      Pin 13 Zółty GPT1
      Pin 74 Pomarańczowy GPT2

      Kabel 14P600KT02

      Pin Kolor Opis
      Pin 5,50 Czerwony +12V
      Pin 1 Czarny Masa
      Pin 79 Biały CAN-High
      Pin 80 Zielony CAN-Low
      Przewód przylutowany do trzech pinów Szary z krokodylkiem BOOT
      Przylutowany kabelek Niebieski z krokodylkiem CNF1







    4. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ● Plug-in 800: MED17.1.21 IROM TC1793 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)





    Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
    Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).



    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonowania i sondy Mini Grabber SMD

    Wymagane elementy:

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Grab the Boot ball nr. 6 pokazanego na zdjęciu using a mini grabber probe SMD 144300T109:






    4. Connect the grabber probe SMD 144300T109 to the BOOTD connector of the adapter 14P600KT04 using a wire.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    5. Podłącz przewód taśmowy 14P600KT03 do adaptera i narzędzia:




    6. Podłączyć przewód 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 6 Zółty GPT1
      Pin 51 Pomarańczowy GPT2

    ♦ Połączenie bezpośrednie using Mini Grabber Probe SMD

    Wymagane elementy:

    1. Grab the Boot ball nr. 6 pokazanego na zdjęciu using a mini grabber probe SMD 144300T109 and connect the cable 14P600KT02 to the probe using a wire, according to the pinout provided below:






    2. Połącz kable 14P600KT02 i 14P600KT06 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:




      Kabel 14P600KT02

      Pin Kolor Opis
      Pin 5,87 Czerwony +12V
      Pin 1 Czarny Masa
      Pin 68 Biały CAN-High
      Pin 67 Zielony CAN-Low
      Grabber Probe SMD Szary z krokodylkiem BOOT

      Kabel 14P600KT06

      Pin Kolor Opis
      Pin 6 Zółty GPT1
      Pin 51 Pomarańczowy GPT2





  2. Wybierz odpowiednią wtyczkę;
  3. Wykonaj odczyt lub programowanie (kliknij tutaj, aby wyświetlić instrukcje).

    ♦ Jak Czytać – Tworzyć kopie zapasowe – Zapisać (kliknij tutaj, aby wyświetlić instrukcje).

    Backup: Aby wykonać pełną kopię zapasową ECU, wybierz Kopia zapasowa w polu Odczyt i kliknij Odczyt.

    Odczyt: Usuń zaznaczenie opcji Kopia zapasowa, wybierz komponent, który chcesz przeczytać, a następnie kliknij Odczyt.
    Notka: Termin Mapy z boku komponentu wskazuje miejsce przechowywania map do sterowania silnikiem.

    Zapis: Usuń zaznaczenie opcji Przywróć, wybierz komponent, który chcesz zapisać, a następnie kliknij Zapisz.
    Notka: Termin Mapy z boku komponentu wskazuje miejsce przechowywania map do sterowania silnikiem.

    Restore: Aby przywrócić plik kopii zapasowej do ECU, wybierz Przywróć w polu Zapisywanie i kliknij Zapisz.


    Okno kopii zapasowej



`

Revision 2023-03-31 © Szymon Ławniczak | www.GeoningSystem.pl

Ostatni czas zmiany strony: 2023-03-31 05:18:43

Kontakt



E-mail: lawniczak.sz@gmail.com

Telefon: +48 667 089 498

WhatsApp: +48 667 089 498