Bosch MED17/MEV17
dla PSA



Ostrzeżenie

Aby skorzystać z tego protokołu należy wyjąć i otworzyć sterownik. Jest to ryzykowna operacja, którą należy wykonać z dużą ostrożnością, aby uniknąć nieodwracalnego uszkodzenia sterownika. W żadnym wypadku nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia powstałe podczas otwierania, podłączania, lutowaniem lub innymi krokami niezgodnymi z niniejszą instrukcją.

KORZYSTAJĄC Z NINIEJSZEGO PROTOKOŁU, POTWIERDZASZ PEŁNĄ I BEZWARUNKOWĄ AKCEPTACJĘ NINIEJSZEGO REGULAMINU, ZWALNIASZ NAS Z WSZELKIEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI I ZRZEKASZ SIĘ WSZELKICH PRAW DO DOCHODZENIA JAKIEGOKOLWIEK ODSZKODOWANIA.



Notka

Podczas zapisywania zmodyfikowanego pliku, przeliczenie sumy kontrolnej pliku może potrwać nawet kilka minut, w zależności od wydajności komputera.



Rekomendacje

  1. Wyjmij ECU z pojazdu;
  2. Otwórz ECU, uważając, aby nie uszkodzić części w środku;
  3. Ponownie podłącz ECU do pojazdu i uruchom silnik, aby upewnić się, że nadal działa i nie został uszkodzony podczas otwierania;
  4. Ponownie wyjmij ECU z pojazdu;
  5. Wybierz odpowiednią wtyczkę;
  6. Zawsze wykonaj kopię zapasową ECU przed odczytem i/lub zapisem.

Instrukcje

  1. Podłącz ECU zgodnie z instrukcjami dostarczonymi dla każdego modelu sterownika (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia);

    ● Plug-in 196: MED17.4 IROM TC1766 - TURBO engine (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)

    Piny BOOT'ujące można znaleźć w dolnej części ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
    Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).

    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego

    Wymagane elementy:

    • Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
    • Zasilacz 1400SWALIM
    • Adapter 14P600KT04
    • Taśmowy przewód 144300T101

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    5. Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    6. Podłącz przewód taśmowy 144300T101 do adaptera i narzędzia.

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:






    4. Podłącz przewód taśmowy 144300T101 do adaptera i narzędzia;
    5. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;




    2. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    4. Podłącz przewód taśmowy 144300T101 do adaptera i narzędzia;
    5. Usuń mostek przed ponowym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;




    2. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 5,19 Czerwony +12V
      Pin 4 Czarny Masa
      Pin 40 Biały CAN-High
      Pin 52 Zielony CAN-Low
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT

    3. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ● Plug-in 196: MEV17.4 IROM TC1766 - NATURALLY ASPIRATED engine (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)

    Piny BOOT'ujące można znaleźć w dolnej części ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
    Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).

    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego

    Wymagane elementy:

    • Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
    • Zasilacz 1400SWALIM
    • Adapter 14P600KT04
    • Taśmowy przewód 144300T101

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    5. Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    6. Podłącz przewód taśmowy 144300T101 do adaptera i narzędzia.

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:






    4. Podłącz przewód taśmowy 144300T101 do adaptera i narzędzia;
    5. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;




    2. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    4. Podłącz przewód taśmowy 144300T101 do adaptera i narzędzia;
    5. Usuń mostek przed ponowym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;




    2. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 5,19 Czerwony +12V
      Pin 4 Czarny Masa
      Pin 40 Biały CAN-High
      Pin 52 Zielony CAN-Low
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT

    3. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ● Plug-in 209: MED17.4 XROM TC1796 - TURBO engine (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)

    Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
    Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).

    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego

    Wymagane elementy:

    • Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
    • Zasilacz 1400SWALIM
    • Adapter 14P600KT04
    • Taśmowy przewód 144300T101

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść dwie sondy programujące 14P800ABD3 na dwóch pinach Boot pokazanych na rysunku i zaklinuj je pod pokładem.
      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    5. Ease the wires of the probes placed on pins Boot into the BOOTD connector of the adapter.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    6. Podłącz przewód taśmowy 144300T101 do adaptera i narzędzia.

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Przylutuj dwa przewody do dwóch pinów Boot pokazanych na rysunku i włóż je do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:





    4. Podłącz przewód taśmowy 144300T101 do adaptera i narzędzia;
    5. Usuń wszystkie lutowane przewody przed ponownym zainstalowaniem ECU w pojeździe.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Przylutuj mostek na trzech podkładkach programujących zaznaczonych na czerwono na rysunku;




    2. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    4. Podłącz przewód taśmowy 144300T101 do adaptera i narzędzia;
    5. Usuń mostek przed ponowym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj przewód łączący dwa piny Boot widoczne na zdjęciu;




    2. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 16,19 Czerwony +12V
      Pin 3 Czarny Masa
      Pin 40 Biały CAN-High
      Pin 52 Zielony CAN-Low
      Soldered wire ai due pin Szary z krokodylkiem BOOT

    3. Usuń wszystkie lutowane przewody przed ponownym zainstalowaniem ECU w pojeździe.

    ● Plug-in 209: MEV17.4 XROM TC1796 - NATURALLY ASPIRATED engine (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)

    Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
    Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).

    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego

    Wymagane elementy:

    • Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
    • Zasilacz 1400SWALIM
    • Adapter 14P600KT04
    • Taśmowy przewód 144300T101

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    5. Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    6. Podłącz przewód taśmowy 144300T101 do adaptera i narzędzia.

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:






    4. Podłącz przewód taśmowy 144300T101 do adaptera i narzędzia;
    5. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;




    2. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    4. Podłącz przewód taśmowy 144300T101 do adaptera i narzędzia;
    5. Usuń mostek przed ponowym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;




    2. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 16,19 Czerwony +12V
      Pin 3 Czarny Masa
      Pin 40 Biały CAN-High
      Pin 52 Zielony CAN-Low
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT

    3. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ● Plug-in 216: MED/MEV17.4.2 IROM TC1797 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)

    Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
    Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).

    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego

    Wymagane elementy:

    • Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
    • Zasilacz 1400SWALIM
    • Adapter 14P600KT04
    • Taśmowy przewód 144300T101

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin Boot pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    5. Włóż przewód sondy 14P800ABD3 do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    6. Podłącz przewód taśmowy 144300T101 do adaptera i narzędzia.

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu and ease it into the BOOTD connector of the adapter.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:






    4. Podłącz przewód taśmowy 144300T101 do adaptera i narzędzia;
    5. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Zlutuj mostek na dwa pady programujące pokazanego na zdjęciu;




    2. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    4. Podłącz przewód taśmowy 144300T101 do adaptera i narzędzia;
    5. Usuń mostek przed ponowym montażem ECU w pojeździe.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;




    2. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:



      Pin Kolor Opis
      Pin 19,29 Czerwony +12V
      Pin 3 Czarny Masa
      Pin 40 Biały CAN-High
      Pin 52 Zielony CAN-Low
      Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT

    3. Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.

    ● Plug-in 286: MEV17.4.2 IROM TC1767 - Hardware 1(klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)

    Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
    Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).

    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego

    Wymagane elementy:

    • Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
    • Zasilacz 1400SWALIM
    • Adapter 14P600KT04
    • Taśmowy przewód 144300T101

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść dwie sondy programujące 14P800ABD3 na dwóch pinach Boot pokazanych na rysunku i zaklinuj je pod pokładem.
    5. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin CNF1 pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    6. Wsunąć przewód sondy umieszczony na pin CNF1 w złącze CNF1 adaptera.
    7. Połącz przewody sondy umieszczone na pinach Boot i włóż je do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    8. Podłącz przewód taśmowy 144300T101 do adaptera i narzędzia.

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Przylutuj lub dotknij igłą pin CNF1 pokazanego na zdjęciu i włóż go do złącza CNF1 adaptera.
    4. Przylutuj dwa przewody do dwóch pinów Boot pokazanych na rysunku i włóż je do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:






    5. Podłącz przewód taśmowy 144300T101 do adaptera i narzędzia;
    6. Usuń wszystkie lutowane przewody przed ponownym zainstalowaniem ECU w pojeździe.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin CNF1 pokazanego na zdjęciu i włóż go do złącza CNF1 adaptera.
    2. Przylutuj mostek na trzech podkładkach programujących zaznaczonych na czerwono na rysunku;




    3. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    4. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    5. Podłącz przewód taśmowy 144300T101 do adaptera i narzędzia;
    6. Remove both the bridge and the wire soldered before re-installing the ECU on the vehicle.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj przewód łączący dwa piny Boot widoczne na zdjęciu;
    2. Przylutuj lub dotknij igłą pin CNF1 pokazanego na zdjęciu;




    3. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:





      Pin Kolor Opis
      Pin 5,19 Czerwony +12V
      Pin 4 Czarny Masa
      Pin 40 Biały CAN-High
      Pin 52 Zielony CAN-Low
      Drut przylutowany do dwóch pinów Szary z krokodylkiem BOOT
      Przylutowany kabelek Niebieski z krokodylkiem CNF1

    4. Usuń wszystkie lutowane przewody przed ponownym zainstalowaniem ECU w pojeździe.

    ● Plug-in 286: MEV17.4.2 IROM TC1767 - Hardware 2 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)

    Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
    Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).

    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego

    Wymagane elementy:

    • Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
    • Zasilacz 1400SWALIM
    • Adapter 14P600KT04
    • Taśmowy przewód 144300T101

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść dwie sondy programujące 14P800ABD3 na dwóch pinach Boot pokazanych na rysunku i zaklinuj je pod pokładem.
    5. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin CNF1 pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    6. Wsunąć przewód sondy umieszczony na pin CNF1 w złącze CNF1 adaptera.
    7. Połącz przewody sondy umieszczone na pinach Boot i włóż je do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    8. Podłącz przewód taśmowy 144300T101 do adaptera i narzędzia.

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Przylutuj lub dotknij igłą pin CNF1 pokazanego na zdjęciu i włóż go do złącza CNF1 adaptera.
    4. Przylutuj dwa przewody do dwóch pinów Boot pokazanych na rysunku i włóż je do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:






    5. Podłącz przewód taśmowy 144300T101 do adaptera i narzędzia;
    6. Usuń wszystkie lutowane przewody przed ponownym zainstalowaniem ECU w pojeździe.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin CNF1 pokazanego na zdjęciu i włóż go do złącza CNF1 adaptera.
    2. Przylutuj mostek na trzech podkładkach programujących zaznaczonych na czerwono na rysunku;




    3. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    4. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    5. Podłącz przewód taśmowy 144300T101 do adaptera i narzędzia;
    6. Remove both the bridge and the wire soldered before re-installing the ECU on the vehicle.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj przewód łączący dwa piny Boot widoczne na zdjęciu;
    2. Przylutuj lub dotknij igłą pin CNF1 pokazanego na zdjęciu;




    3. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:





      Pin Kolor Opis
      Pin 5,19 Czerwony +12V
      Pin 4 Czarny Masa
      Pin 40 Biały CAN-High
      Pin 52 Zielony CAN-Low
      Drut przylutowany do dwóch pinów Szary z krokodylkiem BOOT
      Przylutowany kabelek Niebieski z krokodylkiem CNF1

    4. Usuń wszystkie lutowane przewody przed ponownym zainstalowaniem ECU w pojeździe.

    ● Plug-in 305: MED/MEV174 IROM TC1767 (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)

    Piny Boot można znaleźć po prawej stronie ECU (zaznaczone na zdjęciu na czerwono).
    Piny programujące, w których należy ustawić adapter, znajdują się w prawym dolnym rogu (na żółto).

    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej i górnego pokładu oświetleniowego

    Wymagane elementy:

    • Rama pozycjonująca 14P800ADBO w komplecie z górnym pokładem oświetlenia i sondami do programowania
    • Zasilacz 1400SWALIM
    • Adapter 14P600KT04
    • Taśmowy przewód 144300T101

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Podłącz zasilacz 1400SWALIM do programatora i podświetlenia;
    3. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    4. Umieść dwie sondy programujące 14P800ABD3 na dwóch pinach Boot pokazanych na rysunku i zaklinuj je pod pokładem.
    5. Umieść sondę (igłę) 14P800ABD3 on pin CNF1 pokazanego na zdjęciu i zaklinować pod pokładem.
      Notka: Proszę zapoznać się z instrukcją obsługi ramki pozycjonującej 14P800ADBO na przykład, jak umieścić sondę programującą 14P800ABD3.




    6. Wsunąć przewód sondy umieszczony na pin CNF1 w złącze CNF1 adaptera.
    7. Połącz przewody sondy umieszczone na pinach Boot i włóż je do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:




    8. Podłącz przewód taśmowy 144300T101 do adaptera i narzędzia.

    ♦ Połączenie za pomocą tylko ramki pozycjonującej

    Wymagane elementy:

    » Pin Boot podłączony do adaptera (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    2. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
    3. Przylutuj lub dotknij igłą pin CNF1 pokazanego na zdjęciu i włóż go do złącza CNF1 adaptera.
    4. Przylutuj dwa przewody do dwóch pinów Boot pokazanych na rysunku i włóż je do złącza BOOTD adaptera.
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji OFF, jak pokazano na rysunku:






    5. Podłącz przewód taśmowy 144300T101 do adaptera i narzędzia;
    6. Usuń wszystkie lutowane przewody przed ponownym zainstalowaniem ECU w pojeździe.

    » Pin Boot przylutowany do pinu programującego (kliknij tutaj, aby uzyskać więcej informacji)

    1. Przylutuj lub dotknij igłą pin CNF1 pokazanego na zdjęciu i włóż go do złącza CNF1 adaptera.
    2. Przylutuj mostek na trzech podkładkach programujących zaznaczonych na czerwono na rysunku;




    3. Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
    4. Ustaw adapter 14P600KT04 w ramie i opuść go na ECU;
      Notka: Przełącznik adaptera musi być ustawiony w pozycji ON, jak pokazano na rysunku:




    5. Podłącz przewód taśmowy 144300T101 do adaptera i narzędzia;
    6. Remove both the bridge and the wire soldered before re-installing the ECU on the vehicle.

    ♦ Połączenie bezpośrednie

    Wymagane elementy:

    1. Przylutuj przewód łączący dwa piny Boot widoczne na zdjęciu;
    2. Przylutuj lub dotknij igłą pin CNF1 pokazanego na zdjęciu;




    3. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:





      Pin Kolor Opis
      Pin 5,19 Czerwony +12V
      Pin 4 Czarny Masa
      Pin 40 Biały CAN-High
      Pin 52 Zielony CAN-Low
      Drut przylutowany do dwóch pinów Szary z krokodylkiem BOOT
      Przylutowany kabelek Niebieski z krokodylkiem CNF1

    4. Usuń wszystkie lutowane przewody przed ponownym zainstalowaniem ECU w pojeździe.


  2. Wybierz odpowiednią wtyczkę;
  3. Wykonaj odczyt lub programowanie (kliknij tutaj, aby wyświetlić instrukcje).

    ♦ Jak Czytać – Tworzyć kopie zapasowe – Zapisać (kliknij tutaj, aby wyświetlić instrukcje).

    Backup: Aby wykonać pełną kopię zapasową ECU, wybierz Kopia zapasowa w polu Odczyt i kliknij Odczyt.

    Odczyt: Usuń zaznaczenie opcji Kopia zapasowa, wybierz komponent, który chcesz przeczytać, a następnie kliknij Odczyt.
    Notka: Termin Mapy z boku komponentu wskazuje miejsce przechowywania map do sterowania silnikiem.

    Zapis: Usuń zaznaczenie opcji Przywróć, wybierz komponent, który chcesz zapisać, a następnie kliknij Zapisz.
    Notka: Termin Mapy z boku komponentu wskazuje miejsce przechowywania map do sterowania silnikiem.

    Restore: Aby przywrócić plik kopii zapasowej do ECU, wybierz Przywróć w polu Zapisywanie i kliknij Zapisz.


    Okno kopii zapasowej



`

Revision 2023-03-31 © Szymon Ławniczak | www.GeoningSystem.pl

Ostatni czas zmiany strony: 2023-03-31 05:18:44

Kontakt



E-mail: lawniczak.sz@gmail.com

Telefon: +48 667 089 498

WhatsApp: +48 667 089 498