Motorola CM876 Tata



Ostrzeżenie

Aby skorzystać z tego protokołu należy wyjąć i otworzyć sterownik. Jest to ryzykowna operacja, którą należy wykonać z dużą ostrożnością, aby uniknąć nieodwracalnego uszkodzenia sterownika. W żadnym wypadku nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia powstałe podczas otwierania, podłączania, lutowaniem lub innymi krokami niezgodnymi z niniejszą instrukcją.

KORZYSTAJĄC Z NINIEJSZEGO PROTOKOŁU, POTWIERDZASZ PEŁNĄ I BEZWARUNKOWĄ AKCEPTACJĘ NINIEJSZEGO REGULAMINU, ZWALNIASZ NAS Z WSZELKIEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI I ZRZEKASZ SIĘ WSZELKICH PRAW DO DOCHODZENIA JAKIEGOKOLWIEK ODSZKODOWANIA.



Rekomendacje

  1. Wyjmij ECU z pojazdu;
  2. Otwórz ECU, uważając, aby nie uszkodzić części w środku;
  3. Ponownie podłącz ECU do pojazdu i uruchom silnik, aby upewnić się, że nadal działa i nie został uszkodzony podczas otwierania;
  4. Ponownie wyjmij ECU z pojazdu;
  5. Wybierz odpowiednią wtyczkę;
  6. Zawsze wykonaj kopię zapasową ECU przed odczytem i/lub zapisem.

Instrukcje

  1. Podłącz ECU (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia);

    To have access to the programming pads you need the open the side of the ECU without connector and remove the aluminum frame inside.
    Podkładki programujące znajdują się po lewej stronie ECU.

    Dostępne tryby połączenia Kliknij wybrany tryb, aby wyświetlić instrukcje.

    ♦ Bezpośrednie połączenie za pomocą adaptera

    Wymagane elementy:

    1. Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:





      Pin Kolor Opis
      Pin 3,39 Czerwony +12V
      Pin 2 Czarny Masa

    2. Solder a bridge on the crystal oscillator as pokazanego na zdjęciu:




    3. Przylutuj listwę pinową do podkładek programujących. Uważaj, aby nie spowodować zwarcia:the pads.
      Notka: The first four pads from the bottom are not used.




    4. Ustaw adapter 14AS00T01S on the pin header:




    5. Podłącz przewód taśmowy 144300T100 do adaptera i narzędzia;
    6. Remove the soldered pin header and the bridge before re-installing the ECU on the vehicle.



  2. Wybierz odpowiednią wtyczkę;
  3. Wykonaj odczyt lub programowanie (kliknij tutaj, aby wyświetlić instrukcje).

    ♦ Jak Czytać – Tworzyć kopie zapasowe – Zapisać (kliknij tutaj, aby wyświetlić instrukcje).

    Backup: Aby wykonać pełną kopię zapasową ECU, wybierz Kopia zapasowa w polu Odczyt i kliknij Odczyt.

    Odczyt: Remove the check mark at the Backup option, select the component you want to read or select Maps to read the complete file with all the maps for engine control and then click on Read.

    Zapis: Remove the check mark at the Restore option, select the component you want to write or select Maps to write the complete file with all the maps for engine control and then click on Write.

    Restore: Aby przywrócić plik kopii zapasowej do ECU, wybierz Przywróć w polu Zapisywanie i kliknij Zapisz.


    Okno kopii zapasowej



`

Revision 2023-03-31 © Szymon Ławniczak | www.GeoningSystem.pl

Ostatni czas zmiany strony: 2023-03-31 05:18:44

Kontakt



E-mail: lawniczak.sz@gmail.com

Telefon: +48 667 089 498

WhatsApp: +48 667 089 498