ontinental SID807
dla Ford
equipped with protected microprocessor
Ostrzeżenie Aby skorzystać z tego protokołu należy wyjąć i otworzyć sterownik. Jest to ryzykowna operacja, którą należy wykonać z dużą ostrożnością, aby uniknąć nieodwracalnego uszkodzenia sterownika. W żadnym wypadku nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia powstałe podczas otwierania, podłączania, lutowaniem lub innymi krokami niezgodnymi z niniejszą instrukcją. |
Notka
Podczas zapisywania zmodyfikowanego pliku, przeliczenie sumy kontrolnej pliku może potrwać nawet kilka minut, w zależności od wydajności komputera.
Rekomendacje
- Wyjmij ECU z pojazdu;
- Otwórz ECU, uważając, aby nie uszkodzić części w środku;
- Ponownie podłącz ECU do pojazdu i uruchom silnik, aby upewnić się, że nadal działa i nie został uszkodzony podczas otwierania;
- Ponownie wyjmij ECU z pojazdu;
- Wybierz odpowiednią wtyczkę;
- Zawsze wykonaj kopię zapasową ECU przed odczytem i/lub zapisem.
Instrukcje
-
Podłącz ECU zgodnie z instrukcjami dostarczonymi dla każdego modelu sterownika (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia);
● Plug-in 511: CONTINENTAL FOMOCO SID807 IROM TC1797 TPROT (klknij tutaj, aby uzyskać instrukcje dotyczące połączenia)
Piny bootujące można znaleźć na środku ECU.
Dostępne tryby połączenia Aby wyświetlić instrukcje, kliknij żądany tryb.
♦ Połączenie bezpośrednie
Wymagane elementy:
- Kabel 14P600KT02
- Drut lutowniczy
- Przylutuj lub dotknij igłą three Boot pins pokazanego na zdjęciu;
- Przylutuj lub dotknij igłą CNF1 pin pokazanego na zdjęciu;
- Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 5 Czerwony +12V Pin 19,41 Pomarańczowy +12V V-KEY Pin 4 Czarny Masa Pin 40 Biały CAN-High Pin 52 Zielony CAN-Low Przewód przylutowany do trzech pinów Szary z krokodylkiem BOOT Przylutowany kabelek Niebieski z krokodylkiem CNF1
- Usuń lutowane przewody przed ponownym montażem ECU w pojeździe.
♦ Połączenie za pomocą ramy pozycjonującej
Wymagane elementy:
- Kabel 14P600KT02
- Rama pozycjonująca 14P800ADBO
- Adapter 14AM00T25M
- Taśmowy przewód 144300T103
- Ustaw ECU na ramie pozycjonującej 14P800ADBO;
- Ustaw adapter 14AM00T25M w ramie i opuść go na ECU;
- Podłącz przewód taśmowy 144300T103 do adaptera i narzędzia.
- Podłączyć przewód 14P600KT02 do złącza ECU zgodnie z pinoutem poniżej:
Pin Kolor Opis Pin 5 Czerwony +12V Pin 19,41 Pomarańczowy +12V V-KEY Pin 4 Czarny Masa Pin 40 Biały CAN-High Pin 52 Zielony CAN-Low
- Wybierz odpowiednią wtyczkę;
-
Wykonaj odczyt lub programowanie (kliknij tutaj, aby wyświetlić instrukcje);
♦ Jak Czytać – Tworzyć kopie zapasowe – Zapisać (kliknij tutaj, aby wyświetlić instrukcje).
Backup: Aby wykonać pełną kopię zapasową ECU, wybierz Kopia zapasowa w polu Odczyt i kliknij Odczyt.
Odczyt: Usuń zaznaczenie opcji Kopia zapasowa, wybierz komponent, który chcesz przeczytać, a następnie kliknij Odczyt.
Notka: Termin Mapy z boku komponentu wskazuje miejsce przechowywania map do sterowania silnikiem.
Zapis: Usuń zaznaczenie opcji Przywróć, wybierz komponent, który chcesz zapisać, a następnie kliknij Zapisz.
Notka: Termin Mapy z boku komponentu wskazuje miejsce przechowywania map do sterowania silnikiem.
Restore: Aby przywrócić plik kopii zapasowej do ECU, wybierz Przywróć w polu Zapisywanie i kliknij Zapisz.
Okno kopii zapasowej
`
Revision 2023-03-31 © Szymon Ławniczak | www.GeoningSystem.pl