Bosch M7.9.7
Ostrzeżenie Aby skorzystać z tego protokołu należy wyjąć i otworzyć sterownik. Jest to ryzykowna operacja, którą należy wykonać z dużą ostrożnością, aby uniknąć nieodwracalnego uszkodzenia sterownika. W żadnym wypadku nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia powstałe podczas otwierania, podłączania, lutowaniem lub innymi krokami niezgodnymi z niniejszą instrukcją. |
Instrukcje
- Wyjmij ECU z pojazdu;
- Otwórz ECU, uważając, aby nie uszkodzić części w środku;
- Ponownie podłącz ECU do pojazdu i uruchom silnik, aby upewnić się, że nadal działa i nie został uszkodzony podczas otwierania;
- Ponownie wyjmij ECU z pojazdu;
-
Podłącz ECU (click here for connection instructions);
The programming pads are in the lower part of the back of the ECU.
On this type of ECU you can make two different kind of connections:
● Connection with K4 Cable (click here for further instructions)
Wymagane elementy:
- K4 Cable14P600KCK4
- Two 100 Ohm resistors
- Solder the two resistors to the pins pokazanego na zdjęciu;
- Podłączyć przewód K4 to the ECU connector, following the pinout below:
Pin Kolor Opis Pin 3,26 Czerwony, Pomarańczowy +12V Pin 22 Czarny Masa Pin 65 Zielony K-Line
- Remove the resistors before putting back the ECU on the vehicle.
● Connection with Bootloader Adapter (click here for further instructions)
Wymagane elementy:
- Bootloader Adapter 14P600BTLR
- Kabel 14P600KT02
- Drut lutowniczy
- Przylutuj lub dotknij igłą pin Boot pokazanego na zdjęciu;
- Przylutuj lub dotknij igłą pin CNF1 pokazanego na zdjęciu;
- Podłączyć przewód 14P600KT02 to the ECU connector, following the pinout below:
Pin Kolor Opis Pin 3,26 Czerwony +12V Pin 22 Czarny Masa Pin 65 Zółty K-Line Przylutowany kabelek Szary z krokodylkiem BOOT Przylutowany kabelek Niebieski z krokodylkiem CNF1
- Connect the Bootloader Adapter 14P600BTLR to cable 14P600KT02 and the tool.
- Make reading and programming.
`
Revision 2023-03-31 © Szymon Ławniczak | www.GeoningSystem.pl