Protokół numer 184



Ten typ samochodów jest wyposażony w dwa ECU, Master i Slave, zawierające dwa identyczne pliki. Aby wykonać programowanie, wykonaj następujące kroki:

  1. Wybierz plik, który chcesz zaprogramować;
  2. Oprogramowanie zaproponuje Ci menu, w którym musisz wybrać typ ECU, Master lub Slave;




  3. Wybierz Master ECU i rozpocznij pisanie;
  4. Podczas procedury zapisu zmodyfikowanego pliku oprogramowanie poprosi o połączenie między dwoma pinami przekaźnika „immobilizera”. Poniżej znajduje się krótki opis sposobu postępowania:
    W modelach F430 przekaźnik immobilizera znajduje się za siedzeniem pasażera (w innych modelach położenie może być inne).




  5. Kolor przekaźnika immobilizera może różnić się od tego pokazanego na zdjęciu: ważne jest aby przekaźnik był w takiej samej pozycji jak pokazany powyżej.





    Wyjmij przekaźnik (w tym przypadku brązowy) i połącz pin 30 z pinem 87 tak jak na rysunku poniżej.



  6. Kontynuuj operację zapisu, postępując zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi przez oprogramowanie;
  7. Usuń połączenie między dwoma pinami;
  8. Powtórz procedurę programowania, ale tym razem musisz wybrać Slave ECU.

Ostrzeżenie: Oba ECU muszą być zaprogramowane, w przeciwnym razie silnik nie uruchomi się.





`

Revision 2023-03-31 © Szymon Ławniczak | www.GeoningSystem.pl

Ostatni czas zmiany strony: 2023-03-31 05:18:45

Kontakt



E-mail: lawniczak.sz@gmail.com

Telefon: +48 667 089 498

WhatsApp: +48 667 089 498