Protokół numer 302



Ostrzeżenie

Aby skorzystać z tego protokołu należy wyjąć i otworzyć sterownik. Jest to ryzykowna operacja, którą należy wykonać z dużą ostrożnością, aby uniknąć nieodwracalnego uszkodzenia sterownika. W żadnym wypadku nie ponosimy odpowiedzialności za jakiekolwiek uszkodzenia powstałe podczas otwierania, podłączania, lutowaniem lub innymi krokami niezgodnymi z niniejszą instrukcją.

KORZYSTAJĄC Z NINIEJSZEGO PROTOKOŁU, POTWIERDZASZ PEŁNĄ I BEZWARUNKOWĄ AKCEPTACJĘ NINIEJSZEGO REGULAMINU, ZWALNIASZ NAS Z WSZELKIEJ ODPOWIEDZIALNOŚCI I ZRZEKASZ SIĘ WSZELKICH PRAW DO DOCHODZENIA JAKIEGOKOLWIEK ODSZKODOWANIA.



Identyfikacja, Odczyt i Zapis muszą być wykonane z ECU zainstalowanym w pojeździe.
Prawidłowe działanie tego protokołu komunikacyjnego nie jest gwarantowane w przypadku operacji wykonywanych, gdy ECU nie jest podłączone do pojazdu.
Ten protokół nie obsługuje odzyskiwania. W przypadku awarii komunikacji należy przywrócić ECU za pomocą narzędzia BDM.



Kompatybilne kable

  • K4 Kabel 14P600KCK4

    Connect the K4 cable to the diagnostic connector of the engine, following the pinout below:



    Pin Kolor Opis
    Pin B Czerwony +12V
    Pin A Czarny Masa
    Pin H Zielony K-Line

    Złącze diagnostyczne silnika, przymocowane do płyty montażowej po stronie ECM (elektronicznego modułu sterującego) silnika, zostało oznaczone literą A na poniższym rysunku. Zamiast tego złącze pokazane jako B w drugim złączu diagnostycznym bez K-Line, znajdującym się z przodu modułu Vessel Interface Module (VIP).

    OSTRZEŻENIE: Incorrect or poorly made connections may damage the ECU, often beyond repair. In no event shall we be liable for any damage caused to the ECU by wrong connections.



`

Revision 2023-03-31 © Szymon Ławniczak | www.GeoningSystem.pl

Ostatni czas zmiany strony: 2023-03-31 05:18:45

Kontakt



E-mail: lawniczak.sz@gmail.com

Telefon: +48 667 089 498

WhatsApp: +48 667 089 498